6

303 10 1
                                    

Pov Deku:

,,Hele než přijdou půjdu něco udělat dobře?" On jen kývl vím že mě nemá rád a já mu to za zlé nemám... Kdo by taky měl rád šprta jako jsem já? Správně nikdo!!! Vyndal jsem z ledničky zeleninu a začal krájet něco co vypadalo jako okurka no ale do svých myšlenek jsem byl tak utopený že jsem nedával pozor ,,auuu do piči!!!" Zařval jsem a chytl si prst já se řízl no super Izuku to se ti povedlo!!! ,,Ježíši Deku! Jsi v pohodě není ti nic!?" Já řekl že ne ale on mi vzal ruku a koukl se na můj psrt ,,jak ty to děláš!?" ,,To sám nevím ale Kacchan to nic není je to jen škrábnutí" ,,ale i to škrábnutí ti může udělat neplechu a hlavně by mě Todoroki ukamenoval k smrti!!!"  Jo to asi jo ,,proč!?" ,,Protože dobře víš že on tě má fakt rád a nechce aby se ti něco stalo a nebo aby ti někdo ublížil" ,,to nemyslím..." Co to kurva melu!? Asi mám horečku jo jasně že mám ,,a co tím pádem!?" ,,J-ja ani nevím" nemůžu mu říct prostě ' hej když seš blízko mě moje srdce se rozbuší a tváře mám červené protože defakto jsem do tebe zamilovaní už od první třídy!! ' asi těžko, uslyším zvonek a ne pohádky ještě není konec. ,,No to je dost!!" ,, Promiň Bakugo ale vážně jsme mysleli že.." ,,ne už radši drž hubu kde máš Kiriho a Denkiho??" ,,Šli na rande" ,,a jo vlastně jsem úplně zapomněl..." ,,Tys o tom věděl!?" ,,Jo ráno mě Kiri probudíl a říkal mi to" ,,aha" řekl jsem a šel do obýváku ,,dodělám ten oběd.." ,,ne já ho dodělám běž si sednout" ano divím se ale proč ne že?? Kacchan umí dobře vařit takže němém problém.

______________

Ahoj!!!

Omggg další kapitola po sto letech že??  😂😂 Ne moc se omlouvám ale jsem nemocná a tak nemám na nic náladu takže asi tak 💜💜💜

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat