17

182 10 1
                                    

Pov Deku:

Když jsem si vyčistil zuby tak jsme rychle šli dolů a jelikož nikdo nám řidičák tak pan Izuku je zachrání jak jinak ,,tak jdem?" Řekl Todoroki všichni najednou začli šílet že zapomněli tohle a tamhle ,,čekám v autě" řekl jsem vzal jsem si klíčky a boty ,,zlato počkej jdu s tebou" řekl za mnou Kacchan to jak mě nazval? Oba jsme šli do auta ,,sedni si ke mně do předu Todoroki to přežije" usmál jsem se a on si sedl na místo řidiče. Čekali jsme asi dalších pět minut než přišli všichni ,,tak můžem?" Řekl jsem když konečně si sedli. ,,Jo můžem" řekl Denki udýchaně... Toho tak vyčerpalo že si musel najít všechno? ,,Fajn" nastartoval jsem a vyjel.

U školy

,,Takže já končím dříve než vy takže pro vás přijedu čekejte tady dobře?" Všichni kyvli a vystoupily jsme. Když jsme došli do vnitř já a Denki máme spolu skříňky takže jsme si ještě povídali. Když jsme se novu všichni sešli bohužel jsme museli říct uvidíme se třetí hodinu protože první a druhou s Kirim Bakugem a s Todorokim nemáme jaká škoda ,,takže ahoj" Kacchan se ke mně naklonil a já couvl ,,Kacchan je tu moc lidí.." řekl jsem ale on nereagoval ,,a co jako? Se za mne stydíš?" ,,Cože ne!" Jen kdyby věděl že se bojím aby on se nestyděl za mě nakonec jsem mu pusu dál a on se usmál rozcuchal mi vlasy a odešli já s Denkim udělal totéž.

Po škole

Už jedu domů konečně ale za dvě hodiny budu muset ject zase pro ostatní bože můj. Když jsem dojel domů cítil jsem se divně jakoby mě někdo sledoval porozhlédnu se ale nikdo nikde. Možná jsem jen utahaný ale když mi dal někdo ruku přes pusu věděl jsem že to není dobrý. Když mě hodil do nějakého auta věděl jsem že je to můj konec. Nějak jsem usl ani nevím jak a když jsem se probudil nějaké lidí si povídali ,,takže co s ním uděláme?" ,,Brácha končí za patnáct minut musí tam být..." ,,Nemůžeme jinak by bylo všechno pryč potřebujeme ho!" Cože proč mě jak co? ,,Co teď?" ,, Prostě ho očaruju jako Denkiho.." ,,to dokážeš?" Řekla nějaká holka ,,pokud mě nikdo nebude rušit můžu ho ovládat i od tuď". A pak zase nic probudil jsem se u školy! Co tu dělám? ,,Ahoj!! Konečně se vidíme!" Řekl Bakugo.

Pov Shinsou:

V klidu jsem si sedl do temné místnosti byli tady všichni ale byli z ticha za což jsem rád ,,už můžu" řekl jsem a zavřel dojem oči zaměřil jsem se na jediný cíl a to byl Izuku. Byl v autě i s ostatníma ,,řekni ahoj" řekl jsem a on to hned udělal táhlé moc je vážně super ,,jsi v pohodě!?" Řekl ten blonďák ,,řekni že ti je dobře" a takhle to šlo pořád.

O necelý týden později

Pov Bakugo:

Deku se chová divně začal se oblékat do černé atd ,,Deku můžem si promluvit" on brečel? ,,Co se děje!?" ,,Je mi to moc líto..." ,,Co ti je líto??" Vážně mě to teď zaráží ,,řekl pokud to neudělám.." ,,kdo ti co řekl co máš udělat!?" ,,Zabít tě" já jen vykulim oči ,,Deku v klidu jsem tady!!" On pořád brečel a vytáhl nůž
,,miluju tě" ,,prosím nedělej to" vypadal jak psychopat ,,mrzí mě to!" Rychle šel ke mě a už se připravoval že mě bodne ale ono nic... Pomalu jsem otevřel oči a Deku se jen tak tak přemáhal aby mě nebodl ,,zlato jsem tady ať už je to kdo chce vím že jsi silnější bojuj!" Zařval jsem ,,ne už nebudeš poslouchat!" Řekl a pustil nůž na zem ,,to je ono!" ,,Jsem volní už jsem to já!" ,,Já věděl že to dokážeš" ,,ale jak vždyť shinsou má dost silnou moc.." ,,tomu se říká láska Zuzu ty máš srdce a on? Ne jdi dobrý člověk" obejmul jsem ho a dál mu pusu do vlasů.

___________
Ahoj!

Přeji hezké čtení a budu ráda za názor 🤣❤️😭

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat