14

216 14 0
                                    

POV Denki:

,,Kiri uklidni se proboha" ,,neříkej mi co mám kurva dělat a jak se mám jako uklidnit ty začneš líbat random capka!" ,,Ale to neznamená že s ním spím proboha!!"  ,,Vážně? Ty takovej děvkař to se mi nechce věřit" ,,tohle nemyslíš vážně že ne!" ,,A co když myslím já se snažil abych byl dost pro tebe dobrý a ty uděláš tohle? Táhni k čertu!!" A odešel ať si jde... Chápu že v minulosti jsem spal každý den s někým jiným ale už takový sakra nejsem zamiloval jsem se do něho a on věděl že o své minulosti nechci mluvit a on ji teď vytáhne? Docela mě to zabolelo ,,Ježíši Denki co se stalo?" ,,Prostě se stal omyl a on si to nenechá vysvětlit teď mi defakto řekl že jsem děvkař protože jsem byl v minulosti ale tak to není já ho miluju" nemůžu už ovládnout své slzy tak je nechám prostě téct stejně už jsem zkurvil všechno co se jen dalo... ,,Tys ho podvedl?" ,,Cože? Ne jasné že ne jen jsem prostě dál pusu jednomu klukovi!" ,,A proč jsi to krucinál udělal má právo být na tebe nasranej!" ,,Řekl mi to!" ,,Co ti řekl?!" Nemůžu mu to říct nebo mám já nevím! ,, Prostě řekl ať ho políbím a já to udělal nevím proč jakoby mě nějak očaroval nebo co, nikdy bych to neudělal dobře víš že Kiriho miluju!" ,,Jak vypadal?" Tak já mu tady říkám tohle a on se ptá jak vypadal dělá si prdel? ,,Měl fialové vlasy byl docela bledý a když prostě luskl nebo zvedl ruku tak jsi byl jako posledli..." ,,Víš co počkej zavolám Izukovi možná ho zná" proč zrovna je mu?.

POV Deku:

U toho nejlepšího mi začne zvonit mobil no super chtěl jsem to vypnout ale když jsem uviděl jmeno věděl jsem hned že je něco špatně ,,Todoroki co se děje?" ,,Izuku promiň že otravuju ale doma se teď něco stalo.." ,,cože jste v pořádku!?" ,,Jo jsme, jen se teď pohádal Denki s Kirim..." ,,Proč? Co se stalo!?" ,,Denki políbil jednoho kluka.." ,,jak jsi mohl kurva víš jak se teď musí Kiri cítit!!!" To se zapojí i Bakugo ,, Kacchan klid vyslechnem si je jasný! Víš co pojedeme domů tam nám všechno řekneš" ,,dobře tak ahoj" ,,ahoj" typl jsem to a šel si balit věci ,,to tady budeš jen sedět?" ,,Počkej ty tam vážně chceš jet?"  ,,Jo chci protože se to týká mích přátel" ,,ale jsi nemocný sakra když takhle budeš lítat sem a tam můžeš dostat zápal plic nebo tak něco" ,, Ježíši klid Kacchan cititm se líp jasný takže se pohni musíme co nejdříve vyjet".

Pov Denki:

,,Kam šel vůbec Kirishima!?" Zeptám se ,,šel si vybít zlost ven.." ,,říkáš to jakoby jsi byl i rád" snažím se o úsměv ,,jsem rád i když se s Kirim znáš dost dlouho tak o něm nevíš nějaké věci" ,,a jaký hm??" ,,Dobré víš že on měl přítele.." jen kyvnu hlavou ,,noa vždycky když se pohádali  si svou zlost vybíjel na něm.." ,,možná by to bylo i lepší kdyby si ji vybil i na mě aspoň by se pak cítil líp" ,,,tak to není on prostě po nějaké době zjistil že se mu Libiš ty ještě když byl ve vztahů a prostě Kiri měl problém se zamilovat a tak měl problém držet i svojí adresy a když ho nasral dostal facku a pak to nějak skončilo. Takže ano jsem rád že nejsi jeho terčem a doufám že ani nebudeš" ,,a čím to asi bude? Tím že mě údajně miluje nebo že mi nechce ublížit!?" Už se v tom ztrácím ,,obojí má něco do sebe ten kluk tě miluje víc než sebe jasný kdyby jsi skočil on skočí za tebou" zazvonil zvonek a Todoroki běžel otevřít já se modlil aby to nebyl Kiri naštěstí to byly ty dva ,,takže co se děje!?" ,,Prostě jsme dneska bylo venku a když Kiri šel pro auto tak já na něj čekal a on za mnou přišel jeden kluk a řekl abych ho políbil tak jsem to udělal... Ale já nechtěl ale jakobych jsem byl úplně mimo nebo co" řekl jsem to sami co jsem řekl Todorokimu ,,jak vypadal!?" Bakugo radši ani nemluví protože vím že jsem ho naštval Kiri je jako jeho brácha ,, fialové vlasy dělá už si moc nepamatuju" ,,vím kdo to je.." řekl Izuku a všichni jsme na něj napjatě koukali ,,shinsou hitoshi je to kluk co má docela dost mocnou sílu a taky je na straně zla prostě nesnaši lidí.." ,,kdo že?" Vážně jsme asi blbý nebo už nevím ,,vy ho neznáte? Jak kurva vždyť s námi chodí na laborky!" ,,Vážně?" Řekli jsme všichni ,,hele nelíbí se mi že koukáš po jiných baby!" ,,Ups" ,,to je teď jedno. Ale proč Denki!?" ,,Protože ho miluje není to dost jasný?" Řekl docela vztekle Bakugo teď nevím jestli je vzteklý na mě nebo na Izuka Bakugo chtěl pokračovat ale do pokoje přišel Kiri ,,co tu všichni sakra děláte!!?" ,,Taky tě rádi vidíme!"
,,Pojď Kiri vysvětlím ti to,, řekl Todoroki já radši byl s ticha ,,jde o že ten kluk je shinsou hitoshi..." ,,Jo tak vy ho i znáte hned se cítím líp fakt že jo" ,,ne proboha zná ho jen Deku víš on totiž kouká po druhých" ,, laskavě se soustředme na to abychom vyřešili tenhle problém!" Všichni jsme přikývli ,,shinsou hitoshi je kluk co má prostě moc ovládat lidí a to právě udělal i dneska Shinsou prostě už delší dobu Denkiho miluje a když zjistil že je s tebou asi nebyl moc nadšený tak vám to chtěl zavařit očaroval Denkiho a proto udělal to co udělal není to jeho vina Kiri" dořekl Izuku a všichni jsme čekali na jeho odpověď ,,fajn takže dostane nakládačku mého přítele nedostane a už vůbec ho nebude očarovat!" To se nám ulevilo ,,tak jo tady jsme už asi zbytečný jdeme" řekl Izuku a Bakugo se na něj koukal jen zkruveně nasraně ,,s tebou si ještě promluvím!" Baku ukázal na Izuka ukazováčka a už byli pryč a já tam byl jen s Kirim ,,omlouvám se" řekl mi ,,nemáš za co" ,,ale jo mám řekl jsem dost hnusné slova chci jen abys věděl že mě to mrzí a že tě miluju " ,,taky tě miluju ty blázne" usmeju se a dám mu pusu.

__________

Ahoj!

Ještě šest Kapitol a končí kniha 😭😭❤️❤️

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat