19

143 8 0
                                    

Pov Deku:

Právě sedíme v autě zase řídím já jak jinak že? ,,Pojedeme rovnou pro Denkiho?" Zeptá se Kacchan ,,myslím že by jsme mohli zavoláš mu že se pro něj stavíme?" ,,Jo jasně". Já nastartoval a vyjel k Denkimu ten řekl že bude rád když se pro něj stavíme takže první problém vyřešen ale největší problém byl asi takový že tam bude i Kirishima a ten zrovna neví že tam Denki bude a s Kacchanem to nemáme ani v plánu říkat proč že jo? ,,Ahoj!!!" Zařval Denki když jsem zastavil před jeho bytem ,,Čauko" ,,tak rád vás vidím" ,,mi tebe taky naposledy jsme tě viděli před týdnem" řekl Kacchan šlo slyšet podle hlasu že je vážně rád že ho taky po dlouhé době vidí ,,tak můžem? Musím vyzvednout ještě Todorokiho" ,,jo já jsem ready" já se koukl na Kacchana a on zase na mě s Pohledem ze všechno dobře dopadne.

Na svatbě

,,Zlato podáš mi prosím ten mobil?" ,,Jasně tady" podal jsem mu mobil a zase se začal věnovat Denkimu ,,aty Izuku?" ,,Hm??" ,,Můžeš pít?" ,,Nemůžu proč!?" ,,Já jen že máš už asi čtvrti šampaňské" ,,vážně? A do prdele!" ,,To nevadí už nepij do večera to snad trochu vyprchá" zasmál se ale mě k smíchu nebylo ,,Deku?" Strčil do mě a hned se podíval za mě byl tam Kirishima a je to tady ,,neboj se všechno dobře dopadne věř mi" ,,ahoj! Ježíši vám to ale sluší kde je Todoroki!?" Začal mluvit pátý přes devátý ,, Todoroki je u občerstvení" Denki radši dělal že tam není a nedivím se mu ještě tu s námi Kiri byl než začla hrát hudba vím že Kacchan netancuje.. ale víc mě zarazilo to že Denkiho požádal nějaký kluk a on to přijal !!! ,,Tohle nevypadá dobře pojď!" Řekl Kacchan a já nechápavě šel za ním, šli jsme též na parket vedle Denkiho a toho kluka ,,dělej že nic" řekl jak mám kurva dělat že nic když nic nechápu. Tančili jsme asi půl hodiny než se všichni připravili protože obřad už začínal. Všichni jsme si sedli a jen se kochaly takovou nádherou ,,sešli jsme se aby jsme tyto dvě duše spojili k sobě" a tak to šlo dál než konečně přišlo na řadu si říct ano. Pak si dali prsten a hodila se kytice kterou jsem chytil já bylo mi trapně ,,ale ale Izuku!!" Řekl Denki ,,nech si to jo" chtěl jsem pokračovat ale za Denkim se objevil Kirishima tak jsem radši mlčel ,,Denki?" On se otočil ,,můžu prosit o tanec?" ,,A proč nepoprosíš kluka z Paříže?" Řekl dost agresivně ,,za prvé tu není.." ,,vážně? Tak proč je támhle?" Ukáže za Kiriho vážně tam je kluk u vchodu... Ale víc mě zaráží proč se s ním baví Kacchan neměl snad tančit s mámou? ,,Tak tohle ne!" Zařval jsem a šel za nimi ,,ahoj pusu chci ti představit..." ,,Koho? Tvého milence nebo to tady s ním hraješ!?" ,,Ne počkej tohle je Harry můj bratranec" ,,cože? To je jedno a víš proč tu je?" ,,Protože má moje máma svatbu a jelikož je to příbuzný tak ho mamka pozvala!!?" ,,To taky ale určitě je tu i kvůli Kirishimovi!!!" ,,Počkej teď tě nechápu.." ,,to je ten kluk Kacchan..." ,,Jo ty myslíš Kiriho? Ne kvůli němu tu nejsem oba jsme si řekli co cítíme a řekli jsme si že oba jsme zamilovaný do někoho jiného" aha tak teď jsem zase mimo já ,,zlato jsi v pohodě?" ,,Jo jsem děkuju že jsi mě představil dalšímu členů rodiny s ty!" Ukázal jsem na Kiriho ,, okamžitě správ to co jsi posral nebo tě vykastruju!" ,,Kotě v klidu" ,,jasný slibuju Izuku!" On radši odešel a já si šel radši sednout.


___________

A jeje máme tu předposlední kapitolu 😅💕 no nic užijte si ji 💞🫂

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat