10

240 11 6
                                    

Pohled Deku:

Byl jsem zmatený ze všechno co se odehrálo abych si to shrnul je půl jedné ráno já nespím protože za prvé nevím co je s kacchanem za druhé zjistil jsem že venku má možná jeho budoucího manžela a za třetí mi kurva vyznal lásku!! Chápeme ne? On do piči mi řekl že mě miluje a pak se dozvím že je kurva zasnoubený nějakým Nikolasem co to kurva má znamenat.... Co když je s ním? Do prdele. Zvednu se a jdu do si pro bundu a boty musím vědět že je v pořádku... No dobře !!! Nejedu tam jenom kvůli tomu jestli je v pořádku ale abych se ujistil že není s ním... Prosím ať není vezmu klíčky a jdu k autu.

V klubu:

Viděl jsem na Instagramu jeho storičko kde označil klub kde je takže jsem vyrazil a právě teď stojím před tím klubem. Fajn Izuku nádech a výdech to zvládneš i kdyby byl s tím klukem klid, pomalu vystoupím z auta a zamknu ho. Vyrážím do vnitr a první co uvidím plno lidí co se cucaj a plno kluků u tyčí se asi zbláznili nebo já už nevím ještě bych pochopil děvky u tyčí ale Buzeranty? To mi mozek už nebere no radši se porozhlédnu jestli ho někde neuvidím no uviděl u baru s nějakým capkem který ho líbal jemu se to asi moc nelíbilo usoudil jsem to podle toho jak ho odstrkoval. Rozejdu k nim toho capka odstrčím a dám mu pěsti na ty hajzle ,,vypadni!!!" On si chytl tvář a odešel dobře mu tak nemá na něj hrabat!!!! ,, Děkuju ale vyřešil bych si to sám" ,,to jsem viděl" ironicky se ušklíbnu ,,hej přestaň!" ,,S čím jako!?" ,,Být tak ironicky nesedí ti to!!!" Já dám ruce v obranemu gestu ,,tak pojď půjdem domu máš všechno zaplacení?" ,,Jo všechno je oka jen..." ,,Jen?" ,,Než půjdem pojď půjdem si zatančit!!!" Podal mi ruku ,,no já nevím Kacchan" ,, prosím" nekecej Kacchan poprosil no to nemůžu přece jen tak nechat ,,fajn" usmeju se a ruku příjmu. Když začne konečně pořádná hudba začneme tančit jen jak to jde. Asi jsme museli být tak moc frustrovaný že jsme se začali líbat ups do piči. Asi by to aj pokračovalo ale to by nemusel přijít nějaký pičuš aby to překazil prostě mě odtrhl od Kacchana a začal s ním tančit on ,, Kacchan" poklepu na jeho rameno ale on mě jen odbije a začne mě ignorovat... To docela zabolí jdu k baru a objednám si alkohol dost silný abych nebyl v realitě. ,,Ahoj" ,,ahoj" přišel za mnou kluk co měl jizvy na obličeji a bodré vlasy vypadal zajímavě ,,jak to že tu jsi sám?" ,,Můj kámoš se na mě totálně vysral proto tu jsem sám a jak to že tu jsi ty sám?" Zeptám se. Není oškliví spíš naopak je až moc krásný ,,můj přítel někde zase je tak jsem vyrazil sem hele vidím že nejsi moc ve formě tak si dej tohle a bude ti hej" podal mi prášek býlí ,,hodně se toho nádechy a budeš ve svém světě je to vážně super" já si to vzal a udělal to co mi řekl. Tpč měl pravdu vážně super!!! ,, Pojď nahoru!!" Ukázal na pódio kde tančí kluci u tyčí proč ne že?. Čekal jsem na další kolo a šel na pódio začal jsem pomalu tančit než se všichni začli koukat na mě a Kacchan taky nebyl moc šťastný tak prostě přišel k pódiu a zatáhl mě dolů ,,co si kurva myslíš že děláš??" ,,Co by tancují" ,,jsi s fetovanej?" ,,Asi? Možná trošku" začnu se smát ale on mě nafackuje ,,auuu sakra Kacchan!!" ,,Dělej jdem domů!!" ,,Ups jsem tu autem" zase se posucky usmeju ,,noa? Dej mi klíčky odřídím to já!" Dál jsem mu je a spolu nasedli do auta.

____________

Ahoj!

Další kapitola!!!! Na tenhle kapitole má podíl i moje milovaná sestra❤️ za což jí moc děkuju kvůli ní je dlouhá za což jsem moc ráda 💜

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat