12

227 14 0
                                    

Pov Bakugo:

,,Sakra Deku slez ze mě!" Probudím se s tím že potřebuju na záchod no ale to by nebyl deku kdyby se na mě nelepil bože ,, kachno neřvi!" ,,Já ti dám kachno ty brokolice jedná!!" Vzal jsem polštář a začal ho jak si dusit ne zase až tak chápeme ne? ,,Kacchan přestaň!!!" ,,Nebo???" ,,Nebo si tě dám jako oběd!" ,,Haha jsi tak vtipný" pustil jsem ho a slezl jsem z postele a došel si na záchod. Když jsem byl hotový umil jsem si ruce a šel zpátky ,,tak vstávej jedem domů" ,,rád bych Kacchan ale není mi jaksi dobře" já věděl že to přijde ,,to cestu domů nezvládneš?" ,,Pokud nechceš abych se vyzvracel v autě tak mi věř že ne" hned co to dořekl běžel na záchod dobře mu tak nemá fetovat. ,,Na tady máš snídani" podal jsem mu to on ale kývl že nechce ,,chápu že teď nemáš chuť ale jíst musíš takže šup!" On i s nechuťi obličeji vzal jedno sousto do pusy... Ne Bakugo přestaň!! ,,Máš to dobrý" ,,děkuju snažil jsem se" ,,a proč jsi to neobjednal?" ,,Protože rád vařím" to za tu dobu co mě zná neví že rád vařím ,,to vím jen mě to zajímalo Kacchan nevadilo by ti kdybych si ještě lehl!?" ,,Ne v pohodě" usmeju se na něj... Proč se směju? Vážně se v jeho blízkosti chovám divně. Já připravil i mokrý hadr abych to mohl dát Izukovi na čelo protože strašně hoří ,, Kacchan.." ,,hmmm? Neboj jen ti dám hadr na čelo máš horečku" on se víc natiskl na mě a já ho nechal takhle to bylo až do odpoledne ležel jsem u něj s otíral mu pod no chápeme prostě to co se dělá když má někdo horečku. Deku se probudil kolem půl jedné a vypadal ještě hůř než ráno tak jsem zavolal recepci ať nám prodlouží pobyt na max čtyři dny ,,na udělal jsem polévku trochu ti pomůže" ale teď je otázkou jestli je nemocný nebo jestli má tak silnou kocovinu ale spíš se naklanim na stranu první že je prostě nemocný ,,jak ti je?" ,,Nevypadam dost špatně?" Usměje se ,,jak to že mi je tak mizerně?" ,,buď jsi nemocný nebo to bude s toho že jsi se včera z fetoval" ,,cože? Ne proboha!!" Placl se do čela ale hned ale sykl bolesti ,,Deku klid prostě tu budem celý čtyři dny a pak pojedeme domů dobře?" On jen kývl ,,Kacchan?" ,,Ano?" ,,Kdo byl ten kluk včera?" Teď nevím koho myslí jestli toho debila co mu to dál a nebo Nikolase ,,toho jak jsi se s ním no emm líbal" ,,jo aha to byl právě Nikolas" ,,aha" ,,hej Deku to co jsem řekl před tím je pravda jasný?" ,,Co máš na mysli?" Dělá si prdel? Pokud jo není to vtipný!!! ,,To že tě miluju blbečku, a pak když jsem zjistil že se Nikolas vrátil byl jsem v tu chvíli mimo protože on a já jsme se měli brát..." ,,Kacchan je mi jedno s kým jsi byl jasný? Jen mi řekni jednu věc platí pořád ty zásnuby?" ,,Cože ne vůbec!!!" Už nikdy nechci Nikolase vidět včera se na mě lepil jak včela na med ,,dobře a Kacchan?" ,,Ano?" ,,Zůstaneš tu semnou?? A další věc taky tě miluju" a do piši ( napsala jsem to tak aby to vyznělo zmateně/překvapeně ) ,,dobrou Kacchan"
,,Dobrou" usmál jsem se a dál mu pusu do vlasů Zuzu se na mě zase nalepil a usl a já koukal na různá videa na tiktoku.

___________

Ahoj!!

Tak nějak se nám to už rýsuje co? Bakugo řekl že Izuka miluje a to sami i Izuku jak to bude dál? No to se ještě uvidí ❤️ přeju hezké čtení 💚

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat