5

301 12 0
                                    

Pohled Deku:

To se šel jako koupat v oblečení tak jebe mu? ,,Tak co na to říkáš?" ,,Jako na co??"  ,,No máme v plánu jít do kina" ,,super v kolik chcete jít?" ,,K večeru!?" ,,Fajn a Kacchan to ví??" ,,Ne ještě ne řekneš mu to??" ,,Jo jasně" Všichni se zvedli a odešli asi dolů do kuchyně já zaklepal na dveře když se ozvalo Dále tak jsem je otevřel ,, Kacchan já jen že no emm večer máme v plánu jít do kina jen ti to říkám aby jsi věděl" Aaaaa on je tak sexy bože ,,super" řekl ,,joa už je oběť jen pro info" ,,jo už jdu" ,,to se neusušíš??" ,,Ne měl bych??" ,,Je to tvoje věc ale jak chceš"  to bylo poslední co jsem řekl a šel dolů  ,,guys tak Kacchan souh~" zarazím se když nikdo nikde kam šli? ,,Tak kde je ta snídaně??" ,,Asi nebude" ,,proč??"
,,Protože všichni zmizeli.." ,,počkej zavolám Kirimu" řekl a vytočil jeho číslo.

,,Serus Brácho!"
,,No nazdar kde jste tvl!"
,, pryč..."
,,Vole a proč!?!!"
,, Všichni jsme se shodli že včera večer vám to zajiskřilo tak jsme mysleli že budete chtít být sami a tak..."
,,Děláš si prdel! Okamžitě se vraťte a hned!!!!!"
Zařval Kacchan a oni jen řekli že do půl druhé přijdou. ,,Co budem dělat?" Zeptal jsem se ,,natočíme něco?" ,,Jako na tiktok?",,dobře a pak??" ,,Pak se klidně můžem fotit" já kývl proč ne že? On začal vybírat hudbu.

____________

Ahoj tady je nějaký speciál nebo tak něco ❤️ užijte si čtení 💙


best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat