18

176 7 1
                                    

Deku pov:

O dva měsíce později

,,Zlato podáš mi prosím tu kravatu?" Zeptal se můj přítel ,, sluší ti to" usmeju se ,,tobě taky" a dál mi pusu na čelo ,,vážně jsem nečekal že se máma znovu ožení... Abych pravdu řekl nechce se mi tam" ,,to věřím ale popřát je slušnost a hlavně že tě pozvala" ,,jo ale dobře víš že bych tam stejně nešel kdyby jsi tam nebyl i ty" ,,počkej udělám ti to" zasměju se když vidím jak se s tím Kacchan sere ,,už ani tu kravatu si nedokážu zavázat co bych bez tebe dělal!?" ,,To nevím" pořád se usmívám za ty poslední dva měsíce co toho stalo hodně... Něco hodně dobrého a něco zase zlého... Denki a Kiri se před měsícem rozešli.. abych pravdu řekl nevím proč nebo co se stalo ale jediné co vím je to že Denki je s toho špatný do dnes když je někde pořád se směje ale je jasný že je to falešný smích a to mě drtí... Pro něj je nejhorší když musí sedět ve škole vedle Kiriho proto občas prostě nejde do školy. Jo ptáte se jak to dělá když máme jít někam všichni? Prostě se s toho výmluvy a pokud ne tak jde ale představuje se ,,tak a hotovo" ,,děje se něco?" ,,Ne nic" vím kdybych začal téma Denki a Kiri nebyl by nadšení řekl mi dost jasně že je to jejích věc ,,hele pokud se něco děje vyklop to" hned si sedl vedle mě a já se nadechl ,,vím že tohle téma nemáš rád ale prostě Denki..." ,,Co je s ním? Stalo se mu něco!? Je pravda že jsem ho dlouho neviděl!" ,,Ne nic se mu nestalo... Počkej jak to že se o něj tak moc bojíš?" Viděl mojí tvář tak to radši vyklopil ,, prostě mě Kirishima požádal abych mu dával info jak se má atd.." ,,a to jsi mi nic neřekl? Sakra vidíš jak se trápí skoro každou noc ho slyším večer brečet! Takže svému kámošovi řekni pokud ho tohle zajímá ať kurva vyklopí co se stalo!" ,,No já tak trošku tuším.." ,,ještě něco co mi tajíš?" On už na 100% zavrtěl hlavou že už nic tak mu věřím nemám důvod proč bych neměl ,,tak co se teda stalo?" ,,Může za to Kirishima.. prosím až ti to řeknu slib mi že nebudeš vyvádět!" ,, Slibuji " ,,no prostě víš jak jsme jeli na ten školní výlet do Paříže?" ,,Vím no" kam tohle směřuje ,,Kiri tam potkal jednoho kluka, chvíli se bavili a Kiri si myslel že k němu něco cítí a taky že prej jo tak spolu začli randit neboj se nespali spolu teda tohle tvrdil on s já mu věřím.." ,,cože!" ,,Řekl jsem ať nevyvádíš!" ,,Promiň pokračuj" ,,no a pak prostě když jsme odjížděli řekl Kiri Denkimu že se zamiloval asi do toho kluka podle všechno to Denki vzal dobře ale vím že mu to ublížilo... Kiri si po čase uvědomil že to byl omyl že vždycky bude-" chtěl pokračovat ale začal mi zvonit mobil ,,počkej chvíli" byl to Denki ,,ano?" ,,Nechceš zítra někam vyrazit?" ,,Moc rád hele buď pořád na telefonu něco ti chci ukázat ale buď z ticha" ,,dobře" já se vrátil a sedl si zase zpátky ,,pokračuj"
,,Jak už jsem říkal Kiri si po čase uvědomil že to byl omyl že vždycky miloval jen Denkiho a že to bylo jen pobláznění Kiri ho miluje víc než si on dokáže představit... Teď toho všeho lituje Kirishima začal chápat proč se Denki nikdy neukazuje když je někde on a taky ví proč dneska nejde na tu svatbu" ,,wow pokud to tak je proč mu to Kiri prostě neřekne!" ,, Protože Denki se pořád schovává!" ,,A co jiného má dělat? Kdyby jsi mi to udělat ty už ti taky nikdy neopustím... Fajn možná odpustil ale nezapomněl bych..." Řekl jsem to co jsem si myslel ,,já vím nevím jak se Denki cítí ale vím že to Kiriho mrzí a že chce jen jeho." ,,Věřím jim oboum ale nechci aby mu ublížil dále.." ,,hele ještě jedna věc, Kiri chtěl Denkiho v té Paříži požádat o ruku ale pak se stalo to co se stalo" ,,cože on že chtěl požádat? Omggg" ,,cože mě nechtěl?!!!!" Ozval se najednou Denki ,,ups" ,,ty sním celou dobu voláš?!" ,,Jo promiň.." ,,hele to nic Izuku uvidíme se večer?" ,,Ty teda přijdeš?"
,,Samozřejmě " on to típl a já byl na Kacchana pyšní ,,vidíš co jsi udělal možná jsi dal zpátky vztah už vím proč tě tak miluju! A teď pojď musím ti to dodělat" .

_________

Ahoj!

Přeji hezké čtení, budu ráda za názor 💕 a dobrou noc 💞

best friend / BakuDeku / Kde žijí příběhy. Začni objevovat