Pov Bakugo:
Jak se mohl s fetovat ten debil má už vigumovaný mozek či co? ,,Kacchan bylo to jen trošku" takhle je to celou cestu ale já s ním nemluvím a nehodlám začít ,, Kacchan sakra mluv semnou!!!" ,,A co ti jako mám říct Hmm??? Neměl jsi si to vůbec brát jsi ještě děcko!!" ,,No dovol já se jako děcko možná chovám ale nestrkam svůj jazyk cizím lidem po tom co jsi někomu řekl že ho miluješ víš vůbec jak mi je?!" ,,Stejně je ti to ukradený" vážně nevypadá zrovna na to že by mě chtěl ,,děláš si prdel Kacchan já se modlil aby jsi mi to řekl a když se to stalo tak pak se jdeš muchlovat s někým random koho potkáš!!!! Já tě jak debil miluju už od první třídy víš jaké to je milovat někoho až tak moc dlouho!?" ,,Od první? Proč jsi nic kurva neřekl!!!" ,,Protože jsi byl na mě zlý chápeš? Tys mě od první třídy šikanoval a když nastoupil Todoroki tak si přestal jen protože vám to rozkázal!!!!" Jo asi má pravdu ale i kdyby tohle Todoroki neřekl stejně bych přestal to vím určitě ,,tak jsi měl něco naznačit abych k sakru věděl!" No není to úžasná hádka to bude asi tím alkoholem jop určitě ,,víš co zástav půjdem do hotelů takhle se přes celý město asi těžko dostaneme domů" řekl Deku jo má vlastně pravdu a hlavně kdyby nás chytli policajti bylo by to ještě horší. Zastavím jsem u hotelu a já konečně si mohl oddychnout ,,vezmem si jen jeden pokoj nebo mám vzít dva!?" Řekl tak protivným hlasem ,,vem jen jeden blbečku!" Začíná mě srát proč já se zamiloval do takového debila může mi to někdo říct!? ,,Fajn" on šel na recepci tam nám dali číslo pokoje a klíče. Když jsme vyšli do pokoje tak mě hlavně překvapilo to že je to manželská postel no super snad to tu noc přežiju ,, spím na pravé straně" řekl jsem ne nehadam se o strany jen se mi prostě líp spí na té pravé nevím proč ,,v klidu" odpověděl vole když je s fetovany není s ním prdel škoda. Deku se vysprchoval a já hned po něm pak jsme si šli lehnout Deku podle všechno usl hned no já měl problém nemohl jsem spát buď to bude tím že vedle mě spí Deku nebo tím vedrem. Deku dá jednu nohu přes mě a ruku zase na mojí hruď nechal jsem ho ať jen spí zítra mu bude blbě už se na to těším ale víc mě zaráží to že jsem usl hned po tom co mě takhle objal.
_____________
Ahojky!
Takže asi už jen devět kapitol a je konec snad se mi to do té 20 vejde což pochybují no nic hezky večer všem přeji a dobrou noc 🤎🤎✌️
ČTEŠ
best friend / BakuDeku /
FantasyIzuku je 17 letí kluk, jeho problém je ten že neví co od života chce. jednoho dne má s Todem ( bratrancm ) domluvenou přespáváčku ale co když nepřijde jen Izuku? co když kluka co Izuku miluje přijde taky?? opětuje je mu svou lásku?.