Merhabalar!
Driftwood'a yb attıktan sonra şimdi de buradayım. Keşke hep böyle olsam ama aylardır bölüm atamadım. Bu iki ficimi çok aksattım, ki ikisinde de sona geldik.
Neyse, bölüm nasıl oldu çok bir fikrim yok ama umarım beğenirsiniz. Bölümde smutumsu bir smut da var. Ve inşallah fici unutmamışsınızdır. En büyük korkum bu çünkü gerçekten istemeden de olsa çok ara verdim. bir sonraki bölüm bu kadar gecikmeyecek ama söz.
Oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmuyoruz. Pamuk eller yıldıza!
Keyifli Okumalar...
***
Arkamdaki sıcak ve huzur verici bedenin, belime sardığı kollarının sıcaklığı ve enseme çarpan düzenli nefesleriyle araladım gözlerimi. Gecenin bir yarısı olduğunu belli edercesine her yer sessizdi ama karanlık değildi. Alfam benim için odamızdaki küçük lambayı yakmıştı. Çok bir yeri aydınlatmıyordu sadece loş bir ışıktı yaydığı.
Jungkook'un kolları arasında kıpırdandım ve zar zor dönebildim. Güçlü kollarıyla kocaman olmuş karnımı sarıp sarmalamıştı. Uyuyor olmasına rağmen kolları çözülmemişti. Arkamı dönüp tüm güzelliğiyle uyuyan Alfama baktım.
Yüzünde huzurlu bir ifade vardı. İnce ve şekilli dudakları hafifçe aralıktı ve o aralıktan iri tavşan dişleri görünüyordu. Gecenin bir yarısı olsa bile bu sevimli görüntüye dayanamadım ve ellerimi dudaklarımın üstüne kapayarak kısık sesle kıkırdadım. Dünyanın en tatlı alfasıydı benim Alfam.
Gülüşümü durdurduğumda uyandırmamaya dikkat ederek yüzüne yaklaştım ve dudaklarına minik bir öpücük bıraktım. Bir an uyanır gibi olmuştu ama öptüğüm dudaklarını yaladıktan sonra uyumaya devam etmişti. Jungkook'un uykusu normalde de ağırdı ama son günlerde çok uyuyamıyordu.
Hamileliğimin sekizinci ayının sonlarındaydım ve karnım epey büyümüştü. Son ayıma girmek üzereydim, oldukça gergin ve biraz da korkmuş hissediyordum. Bu yüzden özellikle geceleri çok fazla sancılarım oluyordu. Sancım tuttuğunda Jungkook hiç uyumadan benimle ilgileniyordu. Benim sancılarım geçip uyuyakaldığımda bile o uyumuyor ve başımda bekliyordu. Bacaklarıma ve ayaklarıma, çok ağrıdıkları için masaj yapıyordu. Bu yüzden uykusuzluk çektiğini biliyordum.
Şimdi de gece yarısı uyanmıştım ama sancım yüzünden değil de acıktığım için uyanmıştım. Jungkook'un hala karnımı saran kollarını yavaşça çözdüğümde karnımı tutarak ve yataktan destek alarak doğruldum. Kollarının arası boş kalan Alfam kıpırdanmış ve diğer tarafa dönerek uyumaya devam etmişti. Umarım ben yokken uyanmazdı çünkü uyumasını istiyordum. Benim için yeterince uykusuz kalıyor ve yoruluyordu.
Ayaklarıma Jungkook'un tembih ettiği gibi yerdeki pofuduk terliklerimi giydim ve odadan çıkmak için yine sessizce kapıyı açtım. Aslında evimiz yeterince sıcaktı ama Jungkook terliksiz dolaşmamı istemiyordu. Bu yüzden ben ne zaman terlik giymeyi unutsam elinde pofuduk terliklerimle gelir ve hemen giydirirdi. Böyle böyle alıştırmıştı beni de. Şimdi bir yere gitmeden önce terliklerimi giyiyordum.
Gayet sessiz bir şekilde odadan çıktığımda kısa koridoru geçip merdivenlere geldim. Hatırı sayılır bir uzunluğa sahip merdivenlere baktığımda dudaklarım büzülmüştü. Jungkook uyanık olsaydı bu merdivenleri tek başıma inmeme izin vermezdi. Son ayıma yaklaştıkça en ufak bir şey bile beni çokça yoruyordu. İşte bu yüzden Jungkook merdivenlerden inip çıkarken beni kucağına alıyordu. Tek başıma inip çıkmam tehlikeli olabilirmiş.
Ancak şimdi günler sonra rahatça uyuyan Alfamı sırf bu yüzden uyandırmak istemiyordum. Bu yüzden bir elimle karnımı tutarken diğer elimle de merdiven korkuluğuna tutunarak yavaş yavaş aşağı inmeye başladım. Hiç bir yerin ışığı yanmadığı için ufaktan da karanlıktı ama önümü görebiliyordum. Riske atmadan oldukça yavaş bir şekilde indim merdiven basamaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Revenge | Taekook
FanfictionNefret güçlü bir duyguydu ve Alfa Jungkook, Omega Taehyung'tan tüm benliğiyle nefret ediyordu. Geçmişin intikamını almak içinse çok acımasız bir yol seçmişti. Mini fic Omegaverse Angst gidişat