Telefona bakmadan önce aşırı önemli bir işim vardı o da bu bölümü bitirmekti . Yaklaşık beş dakika sonra bölümü bitirdim ve telefonumu elime aldım . Mesaj Arif'ten gelmişti.
Özür dilerim bilerek olmadı
Bunları yazmıştı ,bu çocuk daha zaten hastanede tonlarca özür dilemişti şimdi ne gereği vardı?
Önemli değil zaten yeteri kadar özür diledin
Yazıp gönderdim tabi ki hemen baktı ve cevap yazmaya başladı .Emir senin neyin oluyor birden bizi kaçıran bir insanla bu kadar yakın oluyorsun
Onu ilgilendirmezdi bu yüzden neden soruyorsun diye yazıp mesajı attım
Yani seni kucaklayıp yatağına kadar taşıyorsa eğer vardır bir şey
Birincisi neden benim odamı gözetliyorsun ikincisi de seni neden ilgilendirsin ki
Neden ilgilendirmesin ?
Arif bak gerçekten her yerim ağrıyor yatacağım
Tamam okula geldiğinde konuşuruz
Konuşmayalım bu konuyu
Tamam başka bir şey konuşuruz
Bakarız
Benimle neden bu kadar ilgileniyordu ki . Yani bir açıklaması vardı tabi ki ama hemen bu kanıya varamazdım . Ve düşünmem gereken bir şey daha ben Emir'i hala seviyor muydum ? Bu sorunun cevabını tam olarak bilmiyordum . Küçüklükten beri onu seviyordum ama sonuçta hep aklımda değildi . Ona karşı beslediğim duygular sadece arkadaşlıktan ibaret olabilir miydi ki ? Evet Arif genellikle dikkatimi çekiyordu ama çok da değil . Evet etkilenmiş olabilirdim ama Emir de vardı. Onu da seviyor gibiydim ve bu hisler sanki sadece arkadaşlıktan ibaret değildi . Ama bunu gene de zaman gösterecekti . Şuanlık gerçekten hiç birşey bilmiyordum . Dediğim gibi uyumaya çalıştım. Sabah uyandığımda çoktan okul saati geçmişti ve bu okula gitmeyeceğim anlamına geliyordu . Zaten her yerim ağrıdığı için doğru düzgün yürüyemiyordum . Ama yine de dünden daha iyi hissediyordum bu yüzden kalkıp aşağı indim . Bu sırada kapının önünde küçük iki tane bavul gördüm .Ne oluyor diye bakmaya giderken babamın sesini duydum .
Babam : Canım kızım günaydın. Salih şunları da koyuver bagaja
Aksel: Hayırdır baba yolculuk nereye
Babam: Hayır kızım hayır birkaç günlüğüne bir ortaklık yapmak için yurt dışına gidiyoruz
Aksel: Gidiyoruz derken?
Babam: Deden ve ben bu arada o abinlere güvenmiyorum evi dingonun ahırına çevirirler. Abinlere göz kulak olma görevi sende
Aksel: Tamam babacım efsane göz kulak olacağımdan emin olabilirsin
Dedem: Aa kızım günaydın
Babam: Bizim hemen çıkmamız lazım kızım abinlerin haberi var ama genede söylersin
Aksel: Sana da günaydın dedecim . Tamamdır baba merak etme sen
Babam : He birde abinler bugün seni sinemaya götürecek istersen izin verdim
Aksel: Tamam babacım sağolBabam ve dedemi uğurladıktan sonra odama geri dönüp bugün sinemada giyeceklerimi ayarladım . Hemen hemen abimlerin çıkış saatine yaklaşmıştım . Abimlerin çıkış saatini bekleyip hazırlanmaya başladım. Üstümü giyindim çantamı ayarladım sonra biraz makyaj yapıp dışarı çıktım .Abimler beş dakikaya geleceklerini söylemişlerdi ama yaklaşık on dakikadır ayakta bekliyordum . Hala her yerim ağrıyordu ama doktorun verdiği ağrı kesici sayesinde biraz daha iyi oluyordum . Abimler geldikten sonra nerede olduğunu bilmediğim bir sinema salonuna geldik . Abimlere onlara göz kulak olmak için babamın beni görevlendirdiğini söyledim,ilk başta karşı çıksalar da sonra kabul ettiler . Sinemayı seçmek ve bilet ,patlamış mısır almak için etrafa bakmaya başladık. Kerem abim aşk , Serhat abim Marvel filmi istedi . Baran ve Emir 'de yanımızdaydı ama onlar daha bir şey söylememişlerdi . Ben komedi filmini önerdim. Bu sefer de Emir korku filmini söyledi. Abimler tabi ki benim istediğimi seçti (Sırf Emir'e gıcıklık olsun diye yapıyorlardı) . Bulabildiğimiz en iyi komedi filmine gittik bunu seçmek yaklaşık yirmi dakikamızı almış olsa da iyi bir filme gidiyorduk. Abimler patlamış mısırları , Emir ve Baran içecekleri bende jelibon gibi tatlı şeyleri alıp oturacağımız yere gittik. En arkalara doğru yer aldığımız için o tarafa doğru gittik . Emre , Baran ve Araz sol yanımda, Serhat abim ve Kerem abim sağ tarafımda oturuyordu. Emre tam yanımda oturmuştu bunun için Baran'la kavga etse de kazanan o olmuştu. Doğrusunu söylemek gerekirse hayatımda hiç korku filmine gitmemiştim . Evde bir iki kere izlemiştim ama onlarda fazla korkunç değildi . Herkese korkmam şeklinde yansıtmıştım ama korkabilirdim de. Film bir beş dakika sonra başladı ilk dakikalar hiç bir şey olmadı tabi ki . Saklambaç adında bir film izliyorduk . Daha çok macera korku karışımı bir filme benziyordu ama çok güzeldi. Filmin yarısında zaten tamamen filme odaklanmıştım çünkü çok iyi gidiyordu . En heyecanlı yerlerinden birinde molaya girdik . Ben heyecandan hiç birşey yememiştim ama abimler bütün her şeyi bitirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı Olmak
Novela JuvenilHayatı normal ve iyi giden bir kız bir gün bilerek hastanede karıştırıldığını ve ailesinin onu alacağını öğrenir ve hayatı tamamen değişir.