Heyecanla öğlen molasını bekledim daha bir türlü konuşmaya cesareti yoktu benimle telefonumdaki saate bakmak için kilit ekranımı açtığımda 3 mesajla karşılaştım heyecanlı bir şekilde açtığımda.
Minho'nun bana mesaj attığını anladım, bugün buluşacaktık doğruydu ağzıma tırnaklarımı götürdüm.
Gergin ve sıçtığımda böyle oluyordum. "Konuşabilir miyiz öğlen yemeğine beraber çıkalım."
"Tamam, olur." Dedim ve gergin vücudum ile Yang ile beraber yürüdük.
"Bunu ayak üstü demeyeceğim için, seninle yemek yiyerek konuşmak istedim."
"Sorun değil anladım zaten önemli bir konu olduğunu."
Şaşkın ifadeyle baktı bana. "Aslında seni sevmiyorum, ama bugün bir şey oldu."
Mekana giriş yaptığımızda bir masaya geçip oturdu bende karşısına geçtim.
"Seni tanıdığın ama benim tanımadığım birisi yüzüme yumruklarıyla konuştu."
"Ne yani? Benim mi suçum var bunda." Başıyla reddetti gülerek ama acıyan yerlerini de tutuyordu.
"Seni suçlamıyorum aksine bu duruma düşmemin sebebi seni sevmemem."
"Yani? Artık konuşur musun." Başıyla onaylayınca yerinde dikleşti.
"Uzaklara dalıp öyle gitme. Sana ne desem boş umurunda değil ki, ne desem hoşBir aşk daha bitti böylelikle."
Şaşıran bu sefer bendim yine mi hoşlanma vakası? Ne biçim bir auram vardı.
"Ne diyeceğimi bilmiyorum, benden nefret etmen benimle laf dalışına girmenin sebebi bu muydu gerçekten."
Başıyla onayladığında ayağa kalktım tepeden bakmaya başladım.
"Bir dayak daha yemekten korkmuyor musun?" Başıyla reddetti.
"Senden gelecek zarardan korkmuyorum, garip gelecek dediklerim ama buraya gelmeni ben sağladım."
"Beni boşuna buraya yolladılar yani?!" Sinirlenmiştim sesim baya bir yüksek çıkmıştı.
"Düzgün davranamıyorum belki de aşkıma inanmıyorsundur."
"İnanmıyorum ulan inanmıyorum!" Çığırınca bütün diğer müşteriler bize baktı.
"Siktir git ulan, bir daha karşıma çıkma!" Diyerek hızlı adımlarımla mekanı terk ettim.
"Sikmişim aşkı Minho bir tek gerçek gelen bir insan şu anda."
Söylene söylene tekrar şubeye geçtim bir kaç kalan işimi halledip devriyeye çıktım.
Siz: Şimdi buluşalım, neredesin?
Minho: Bir programa katılacağım acil mi?
Siz: İşin bittiğinde yaz lütfen.
Minho: Tamam.. bir şey mi var?
Siz: Evet, ama acele değil işini bitirdikten sonra.
Siz: Görüşürüz.
Minho: Görüşürüz :)
Telefonu kapatıp arabayı sürmeye devam ettim, çok öfkeliydim sinirliydim buluşmamak şu an açısından iyiydi.
Üzerimi sivil olmayan kıyafetlerimi giyinip sokak sokak suçluları arıyordum, sivil olsaydım benden kaçarlardı.
Sokakları gezerken bir güzel mekan gördüm içki içmek için biraz erken sayılırdı ama içmemi sağlayan şeyler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the police and the pop cycle. ✭ (hyunho)
Fanfiction- Bir pop yıldızının bir diğer normal yaşantı yaşayan iki eski sevgiliyi okuyacaksınız. Kendi halinde polis olan Hyunjin istediği hayatı dışında normal yaşantısını sürdürmekle zorlanmaya başlamıştır yoğun bir özlemle Minho'yu olan sevgisi gün geçtik...