Pardon ama okuyorsunuz görüyorum bari oy falan atın oylayın kurguyu sizin için yazıyorum kendim için değil.
Karşı karşıya oturduk söylediğimiz yemekleri bekledik beraber.
Onun söylediği yemek normal yemek türündendi hızlı gelmişti.
Benim yemek gelemedi bir türlü bana bakıp sohbet etmek istedi ama ağzını açıp kalmıştı.
"Madem sevgili numarası yapıyoruz, konuş benimle izleniyoruz öyle değil mi?"
Başıyla onayladı beni elini çubuklarına götürdü ama almadı. "Başla sen, açsın belli oluyor." Dedim.
"Aç değilim açsam bile beklemesini bilirim." Netti ve ters konuşuyordu yutkundum.
Yemeğim önüme konulduğunda başımla selamladım garsonu ve yanımızdan gitti.
"Şarap?" Sorusuna başımla onay verdim kadehime doldurdu sonra da kendisine doldurdu.
"Afiyet olsun." Dedik ikimizde tabağımıza bakarak.
Yemeğimizi bitirip kalktık hesabı hep o ödüyordu sonuçta şirketi yemeğimizi içtiğimizi giydiğimizi karşılıyordu.
El ele değil de beraber yan yana çıktık mekandan ama bir kaç kız grubu bizi görünce gülümseyerek koşturur adımlarla dibimizde bitmiştiler.
"Merhaba sizin hayranınız acaba bir fotoğraf çekilebilir miyiz?"
Minho bana baktı şaşkın ama ne istediğini bilmeyen gözlerle benden onay beklemişti.
Gözlerimi yumup açınca onayladığımı anlamıştı. "Olur, neden olmasın?"
Kız gülümseyerek eline telefonunu alıp arkadaşına uzattı.
Ortamıza geçip iki kız yanımıza geçmişti. "Teşekkür ederiz."
Başlarını eğip yanımızdan gidince bizde birbirimize baktık.
"Sandığımızdan daha ünlüyüz." Başıyla onayladı.
"O yüzden her adımımızı düzgün atmalıyız."
"Yemekte beni dinlemedin, şimdi beni dinler misin lütfen?"
"Seni hep dinledim, her dinlediğimde incindim bir daha incinemem."
Minho önümden yürümeye başladı arabanın olduğu yere gitti.
Bende takip etmek istedim yapmak istedim ama.. bu sefer incinen şu an o değildi.
Bende incindim sevmeye severdim ve seviyordum kendisini. "Minho."
Dedim ama benimle beraber biri daha ona seslenmişti.
Benim olduğum tarafa baktı ama arkamda bir beden daha vardı beni görünce arkamdaki bedeni de görmüştü.
Şok olmuş gözleriyle bir bana bir de arkamdaki şahıssa bakmıştı.
Bende baktım o tarafa afallamıştım hiç tanımadığım birisiydi.
"Minmin." Dedi gülümseyerek yanımdan hızlı bir şekilde geçince anlamıştım.
Bu Minho'nun eski kırıklarından birisiydi. "Seungmin?" Boynuna sarılmıştı Minho'nun.
"Seni çok özlemişim." Birbirilerine sarılmaları geçmişti.
Beni ikisi de görmezden mi gelmeye başlamışlardı anlamamıştım.
"Ben de seni çok özlemişim nerelerdeydin?" Seungmin denilen kişi.
Dönüp gözleriyle bana baktı. "Sizi bölüyor muyum yoksa?"
"Bölünecek bir konuşmanın ortasında değildik. Eve bırakacaktım kendisini. İstersen sen de gel bizimle."
Arabaya davet ediyordu bana sormadan? Gözlerim biraz dolmuştu sinirden.
"İstersen eğer siz yola ikiniz devam edebilirsiniz. Ben buradan taksiye atlar eve giderim."
Minho bir kaç adım benim üzerime yürüdü ve kulağıma eğildi. "Saçmalama istersen? Seungmin'i kıskandın mı yoksa. Sakın kıskanma yüzünden planımızı tehlikeye atma."
Kulağıma eğilen yüzü nefesi kesilmişti çekildiğinde. "Tamam mı? Beraber eve gideceğiz."
Başımla onayladım kendisini adımlarımızı beraber o Seungmin denilen herifle attık.
Arabaya geçtiğimizde ben arkada oturdum o da oturduğu yere geçmişti.
"Tanışamadık aslında ben seni tanıyorum. Minho bana senden bol bol bahsetmişti."
Şaşırmıştım birine beni bahsetmesi afallattı. "Ama benim hakkımda bir bilgin yok kusura bakma. Ama yolumuz sürekli denk gelecek. Kore'ye yeni geldim Minho'nun şirketinde çalışıyorum."
"Yoksa.. sende mi?" Dememle hemen bölmüştü beni. "Hayır, hayır ben ünlü değilim olmayı düşünmem." Bunu Minho'ya bakarak söyledi.
Minho'da girmişti lafa. "Kendisi menajerdi ama ara verdi." Sinsice gülümsedi.
Aynadan görmüştüm bunlar baya yakın bir dosttular. "Neden ayrıldınız?" Dedi Seungmin ama Minho onu susturmayı başardı benden önce konuşarak.
"Bunlar eski şeyler bak, yeniden barıştık hatta şirket bile izin verdi."
Seungmin gülerek başıyla onaylamıştı Minho'yu. "Anlaşılan aşkınız liseden beri devam ediyor."
Minho yine atladı benden önce. "Hiç bitmedi ki? Ben ondan vazgeçmedim o da benden vazgeçemedi." Dediğinde gözlerim dolmuştu kendimi ağlamamak için zor tuttum.
"Evet.. birbirimizden vazgeçemedik." Dedim Minho'yu onaylar bir şekilde.
"Aşkınıza bayılıyorum, örnek bir çiftsiniz gözümde."
Minho içten bir şekilde güldü Seungmin'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the police and the pop cycle. ✭ (hyunho)
Fanfic- Bir pop yıldızının bir diğer normal yaşantı yaşayan iki eski sevgiliyi okuyacaksınız. Kendi halinde polis olan Hyunjin istediği hayatı dışında normal yaşantısını sürdürmekle zorlanmaya başlamıştır yoğun bir özlemle Minho'yu olan sevgisi gün geçtik...