Bakugo gözlerini açtığında kendisni beyaz bir tavan karşıladı . Bir kaç saniye nerde olduğunu anlayamaz halde etrafına baktı . Daha sonra revirde olduğunu anlayınca yavaşça doğruldu . Ama karnına giren ağrıyla yeniden yerine uzanmak durumunda kaldı .Acıyla yüzünü buruşturup derin nefes almaya çalıştı ama bu onun canını daha da acıttı . Oflayarak elini kaldırıp saçlarınım arasından geçirdi ve tekrar doğrulmaya çalıştı . Bu sefer daha yavaş olmaya özen göstermişti .
Arika : Nasılsın ?
Dedi Arika aniden . Bakugo onun orda olduğunu fark etmemişti bu yüzden irkilerek kafasını sesin geldiği yöne doğru çevirdi .
Bakugo : Senin burda ne işin var lanet olası kuş beyinli ?!
Arika : Diğer karşılaşmalar çok sıkıcı orda daha fazla duramadım bu yüzden de seni görmeye geldim . Şimdi gidicem .
Bakugo : İyi gördün şimdi siktir git !
Arka : Ya da fikrimi değiştirdim . Seni yalnız bırakmak kabalık olur . Burda kalıp sana arkadaşlık edicem .
Dedi Arika . Bakugo ona ters ters bakıp yavaşça yataktan kalkmaya çalıştı . Canı acıyordu ama bunu dışarı belli etmemeye çalışıyordu . Özellikle de Arika'nın görmemesi için insan üstü bir çaba harcıyordu .
Arika onun zorlandığından adı kadar emindi bu yüzden daha fazla dayanamayarak onun yanına gidip kolunun altından destek vererek kalkmasına yardımcı oldu .
Arika : Dikkatli ol canın acıyıcak .
Bakugo : Çekil aptal !
Bakugo dediklerine aldırmadan onu serçe ittirdi , Arika geriye doğru bir kaç adım giderken Bakugo da sendeleyerek Arikanın üzerine doğru düşdü .
Arika ayakta Bakugo onun göğsüne yaslanmış vaziyette kalakaldılar .Arika : Malmısın oğlum ? Ne bok yemeye beni itiyorsun ki ?
Bakugodan ses çıkmıyordu . Arika oflayarak yeniden konuşmaya başladı .
Arika : Yerin rahat mı bari ?
Bakugo ne olduğunun farkına varıp hızlıca Arikanın göğsünden başını kaldırdı ve bir kaç adım uzaklaşmaya çalıştı . Ancak bu yaptığı sadece kendi canını yakmaktan başka bir işe yaramadı .
Bakugo : Çekil...ağh!
Arika : Gidip hemşireyi çağırıcam .
Dedi Arika ve onu yatağa geri oturtarak odadan çıktı . Onun arkadından Bakugo sinirle nefes alıp veriyordu .
Bakugo : Karşılaşmayı kazandın diye hava atmaya mı geldin lanet olası kuş beyinli ?!
Dedi kendi kendine . Ya da Arika'ya hitaben . Ama her iki şekilde de bu sorusu cevapsız kaldı .
Bir kaç dakika sonra Recovery girl geldi ve konuşmaya başladı .
Recovery girl : Durumun ciddi değil. Sadece kaburgan kırılmıştı ama iyleştirdim . Yani sorun yok . Kendini yormamaya çalış .
Bakugo : Çıkabilirim mi demek oluyor bu ?
Recovery girl : Evet . Durma hadi git .
Dedi küçük yaşlı kadın . Daha sonra kendi işlerine geri döndü . Bakugo Tch! Diye bir ses çıkardı ve yataktan yavaşça kalkıp odadan çıktı . Diğer sınıf arkadaşlarının yanına gittiğinde boş olan koltuklardan birine oturdu .
Kirishima onun yanına yaklaşarak konuşmaya başladı .Kirishima : Bakugo naber ?
Bakugo : Defol yanımdan boktan saçlı !
Dedi sertçe . Ondan bir sıra daha arkada ve aynı zamanda üstte olan Arika ayağını kaldırıp ona hafifce tekme attı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayan Yıldız /mha Fanfic
FanfictionMha fanfiction Bir yıldız kaydı farkında olmadan bir söz mırıldandım . - : keşke my hero academia evreni gerçek olsa ve ben oraya gidebilsem ........... - LAN ÇOCUĞUN YÜZÜNE KARŞI ÇOK YAKIŞIKLISIN DEDİM !! ............. - : Kahraman olmak isdediği...