Yazar anlatımıylaArika ebe gelir gelmez kendisini odasına kapattı . Maskesini ve çantasını çıkartıp gelişi güzel kenera attı . Daha sonra hızlıca üzerini değiştirip banyoya gitti . Sıcak bir duş almanın kendisine iyi geliceğini düşünmüştü .
Banyoya girdiğinde suyu açtı ve küvetin sıcak suyla dolmasını izlemeye başladı . Yeteri kadar dolduğunu düşündüğünde üzerindeki şortu ve t-shirt'i çıkartıp küvetin içine girdi .
Yavaşça kendini sıcak suya bırakırken hiç bir şey düşünmüyordu . Bir kaç dakika gözlerini kapalı tutup rahatlamaya odaklandı . Daha sonra gözlerini açıp kendi vücudunu incelemeye başladı .
Kollarında ve bacaklarında küçük yara izleri kalmıştı . O uzun güzel bacaklara bu yaralar hiç mi hiç yakışmıyordu . 'Kahramanların yaraları olur . ' diye geçirdi yaralarına göz gezdirirken .
Kafasını geriye atıp düşünmeye devam etti . Arkadaşlarını düşündü bir süre . Sonra aklına kız kardeşi geldi . Onun o tatlı yüzünü anımsadıkça istemsizce tebessüm etti .
Banyo yapmayı bitirdikten sonra odasına geri gitti . Ödevlerini yaptıktan sonra saçlarını kurutma zahmetine girmeden yatağına uzandı . Günün yorgunluğu yüzünden hemen uykuya dalmıştı .
Tabii akşam yemeğini kaçıtdığını unutmuştu .Uykuya daldıktan dakikalar sonra rüya görmeye başladı . Güzel çiçekli bir bahçedeydi . Bahçenin ortasında yuvarlak metal hir masa , yanındaysa iki tane sandelye vardı . Masanın üzeri çeşitli tatlılarla süslenmiş bir şekilde insanı kendine çekiyordu .
Çiçekli bahçenin en arka taraflarından birinin silueti gözüktü . Arika onu gördüğü anda tanımıştı . Bu Haruto'ydu . Yüzünde sıcak bir gülümsemeyle Arika'ya doğru yürüdü .
Haruto : Arika seni görmek ne güzel .
Arika : Senide . Nerelerdeydin ? Kaş gündür ortalıklarda yoksun .
Dedi Arika sakin bir ses tonuyla . Haruto ona cevap vermek yerine yuvarlak masaya doğru ilerledi ve dandalyelerden birine oturdu . Arika da onun yaptığını yaparak , karşıdaki sandalyeye oturdu .
Haruto bir kaç saniye sessizlikten sonra konuşmaya başladı .Haruto : Seni ziyaret etmememin sebebi alışma sürecine engel olmamaktı . Bilirsin yeniliklere okadar koay alışamazssın . Belli bir süre lazım oluyor .
Dedi kendisini açıklayarak . Arika anladığını belirten bir mırıltı çıkardı . Yine ortama bir sessizlik çöktü . Bu sırada Haruto karşısındaki kızı incelemeye başladı . Arika'nın tenioldukça solgun gözüküyordu . Ayrıca vücudununun çitli yerlerinde de bariz gözüken yaralar vardı . Bunlardan en dikkat çekeni yüzündeki yaraydı . Arika'ya çirkin bir görüntü katmıyordu , aksine oldukça yakışıyordu . Haruto onu incelemeye devam ederken , göz altındaki morluklar dikkatini çekti . Uykusuzluktan oluşan morluklar Arika'nın daima yorgun gözükmesine sebep oluyordu . İstemsizce kendisini kötü hissetmişti . Kızın alıştığı dünyasını bir gecede mahvetmiş , üzerine de ona fazlasıyla ağır bir sorumluluk yüklemişti . Ancak olan olmuştu ve artık yapıcak bir şey yoktu .
Haruto aklına bir şey gelmiş gibi yerinde hafifce kıpırdandı . Bir şey söylemek istiyordu ama sanki bundan utanıyor gibiydi . Sonunda kendisini toparlayarak ,
Haruto : Kahraman isimleriniz seçilmiş bu gün ? Senin kahraman ismin de güzel.
Dedi. Arika ilk önce şaşırsa da sonradan Haruto'nun düşmüş bile olsa bir tanrı olduğunu hatırlayınca şaşkınlığı kayboldu .
Arika : Teşekkür ederim . Merak ettiğim bir şey var . Boş vakitlerinde beni mi izliyorsun ? Çünki bunu bilmenin başka bir açıklaması olamaz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayan Yıldız /mha Fanfic
Hayran KurguMha fanfiction Bir yıldız kaydı farkında olmadan bir söz mırıldandım . - : keşke my hero academia evreni gerçek olsa ve ben oraya gidebilsem ........... - LAN ÇOCUĞUN YÜZÜNE KARŞI ÇOK YAKIŞIKLISIN DEDİM !! ............. - : Kahraman olmak isdediği...