1. Bölüm

510 27 16
                                    


Kayan yıldız ve değişen hayat

Şebnemin anlatımıyla

Ablamın odaya aniden girmesiyle okuduğum yaoiyi hızla kapattım ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladım .

Ş : Lan göt lalesi ne bok yemeye kapıyı çalmadan odaya dalıyon mal !

Ablam : Kes be ! Annem dediki gitsin markete ekmek ve limon alman gerekiyormuş .

Annem söylediyse gitmek zorundaydım . İtiraz etmedim çünki annem benden nadiren bir şey isterdi . Bana uzattığı parayı ablamdan aldım ve odadan çıkdım . Saat daha çok geç değildi ama hava kararmışdı. Fazla umursamadım ve kapişonlumu üzerime geçirdim . Bu siyah kapişonluyu gerçekden çok seviyorum ya . Neyse çok oyalanmadan markete doğru yola koyuldum . Evimize çok uzak değildi bizim mahallenin iki sokak ötesindeydi . Tamam belki azıcık uzakdır . Yolda giderken kulaklığımı takdım ve kafamı kaldırıp gök yüzüne bakdım . Aklıma takıntılı olduğum anime geldi My hero academia animesi . Şu hayatta severek izlediğim ve hakkında binlerce hayal kurduğum tek animeydi . Elimde olsa oraya gitmek isterdim . Bunun bir yolu vardı aslında . Shifting'le gitmeyi deniye bilirdim . Ben bu şekilde gök yüzüne bakarken bir yıldız kaydı farkında olmadan mırıltı şeklinde bir şey söyledim .

Ş : Keşke My hero academia evreni gerçek olsa ve ben oraya gidebilsem .

Sonrasında içimde garip ve ismini bilemediğim bir his oluştu . Fazla umursamadım hızla markete doğru yürümeye başladım .

Timeskip gece 01:00

Uyumak için telefonumu kapattım ve yorganı kafama kadar çekdim . Çok geçmeden uykuya dalmaya başlıyordum ki , gözümü açmadığım halde gözümün önünde flash patlamalarına benzeyen bir şey oldu . Bu ne amk ?! Gözlerimi hızla açdım ve kendimi bilmediğim bir odada buldum ayrıca sabah olmuşdu . Lan ne ara sabah oldu be !?

Odamın kapısı tıklandı . Kim ki ?

Ş : gelebilirsin

Odanın kapısı yavaşça açıldı ve ben hayatımın şokunu yaşadım . Karşımda Ochako Uraraka vardı . Çok ama çok tatlı yağğ .

Nerdeyse kalp krizi geçiricekdim . Ama kendimi toparladım . Ben tam ağzımı açıcakken Uraraka konuşmaya başladı .

Ochako : Arikasonunda uyandın . Kalk hadi annem bizi çağırıyor . Okula ilk günden geç kalmamalıyız .

Arika : ha ? Ta- Tamam geliyorum .

Arika ? Bu benim ismim olmalı . Okulamı ? İlk genden mi? Omen tonrem WAAAĞAĞAĞA BEN U.A YE GİDİYORUM HAHAHAH

Kendime bir tokat atıp sakinleşmeye çalışdım . Üç defa üst üste kendimi çimdikledim . Yok rüya değil baya baya gerçek anasını satayım ağağağa çok harika be . Hızla ayağa kalkdım önce lavoboyu buldum ve işlerimi halledip tekrardan odama döndüm üzerime U.A üniformasını geçirdim ve aynada kendime bakdım . Çok güzelimm . Kendimin anime versionunu hep hayal ederek çimeye çalışmışdım ama bu kadar güzel olucağımı tahmin etmemişdim . Saç ve göz rengim urarakayla aynı ama ben ondan biraz farklı gözüküyorum . Çok oyalanmadım ve direkt mutfağa doğru ilerledim . Uraraka bana bakıp gülümsedi ve oturmam için yanındaki sandelyeyi çekdi . Hemen yanına kuruldum ve yemeğime gömüldüm . Onlarsa kendi aralarında sohbet ediyorlardı . Bense ilginç bir şekilde japonca anlaya biliyorum . Bunun üzerinde çok durmadım . Tabağımdakileri silip süpürdükden sonra ayağa kalkdım . Ellerinize sağlık dedim benimle beraber urarakada aynı şeyi yapmışdı . İkimiz evden çıkıp okula doğru ilerlemeye başladık . Okul tepenin üzerinde olduğu için nerde olduğunu rahatlıkla görüyorduk .

Kayan Yıldız /mha FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin