Todoroki ve Arika
A
rikanın anlatımıyla
Sabah apar-topar evden çıkmıştık .
Bu gün sporfestivali var ve biz gecikicez !Bineceğimiz trene doğru koşarken onun çoktan haeketlendiğini farkk ettik .
Ochako : olamaz!
Arika : SİKEYİM YA !
Diye sinirle küfür ettip durdum ve nefes nefese gömleğimi çıkartıp çantama tıkıştırdım .
Arika : kodumun treni dursa sanki sikicekler ! Piç kurusu!
Ochako : One-chan küfür etme .
Ona cevap vermedim ve hızlı bir şekilde kanatlarımı açıp kız kardeşimi kucağıma aldım .
Hızla U.A'ye doğru uçmaya başladım . Ochako kızgın olduğumu bildiği için tek kelime etmiyordu . Korkuyordu ama bana rağmen sesi çıkmıyordu .
Bu halim onu germiş olmalıydı . Ama ne yapabilirim ki ? Gergin ve sinirli olunca gözüm hiç kimseyi görmüyor .
Varmamız az kala biraz yavaşladım ve kız kardeşimi kendime daha çok bastırarak
Arika : Sumimasen mo waruguchi wa iwanaide kudasai (özür dilerim bir daha küfür yok )
Arika : Sukunakutomo anata ga soba ni iru toki wa ( en azından sen etraftayken )
Dedim . Bana gülümsedi ve başını omzuma yaslayarak
Ochako : wakatta arigato one-chan (anladım teşekkürler abla )
Arika : ...
Okula vardığımızda onu yere bıraktım . Üzerimde herzamanki gibi siyah sporcu sütyenim vardı . Altımda zaten spor kiyafetinin pantolonu vardı . Çantamdan spor kiyafetinin ceketini çıkarttım ve giyindim . Ochako ve diğerleri soyunma odalarına gidip hazırlanırken , ben bekleme odasına doğru ilerliyordum .
Odanın kapısını yavaşça açtım ve içeri girdim . Etrafa bakıcakken aynı benim gibi spor kiyafetlerini önceden giyip gelmiş olan Todoroki'yi , Bakugoyu ve Kirishimayı gördüm .
Arika : Hepinize merhaba .
Dedim gidip sandalyelerden birine otururken . Todoroki başıyla selam verirken Kirishima genişçe gülümseyip merhaba demişti . Bakugoysa beni umursamamıştı bile .
Sorun değil . Zaten bende onu umursamamıştım .
Kirishima Bakugoyla sohbet etmeye çalışıyordu . Bu sırada Todoroki yanıma gelip sağ tarafımdaki sandalyeye oturdu .
Başımı arkaya atmıştım ve bacaklarımı masaya uzatmıştım . Gözlerim kapalıydı . Gözlerimi açmadan
Arika : izin almadan bir şeyler yapma huyun mu var senin ?
Todoroki : Senin de izin almadan birilerini kontrol altına alma huyun var gibi .
Todoroki : senden örnek alıyorum desene .
O...az önce ...bana ... laf mı soktu ?
Çocuğum sen saftirik bir şeysin bu lafları nerden öğreniyorsun ? Kim öğretiyor lan sana bu lafları ?
Diğer ikisi sus pus olup bize doğru baktılar . Konuyu anlamamışlardı ama Bakugo kahkaha atarak
Bakugo : PUHAHAAA! YARI YARIYA PİÇ KUŞ BEYİNLİYE LAF MI SOKTU AZ ÖNCE ? YOKSA BEN Mİ YANLIŞ DUYDUM ? PFFHAHAHAHAH!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayan Yıldız /mha Fanfic
Fiksi PenggemarMha fanfiction Bir yıldız kaydı farkında olmadan bir söz mırıldandım . - : keşke my hero academia evreni gerçek olsa ve ben oraya gidebilsem ........... - LAN ÇOCUĞUN YÜZÜNE KARŞI ÇOK YAKIŞIKLISIN DEDİM !! ............. - : Kahraman olmak isdediği...