2. bölüm

258 25 4
                                    

Arikanın anlatımıyla

Şu an deli gibi koşuyordum . Sensey gelmişdi ve bizi sınav yapıcağını söylemişdi . Bi bismillah diyerek başlamışdım sınava . Amk çok zor ! Animede izlemek daha kolaydı . Yazık be Dekuya o birde üstüne üstlük kemiklerini kırıyordu . Bir sürü yani benim açımdan bir sürü sınavın ardından o meşhur top fırlatma bölümündeydik . Sıra bana geldiğinde sonum hayrola dedim ve daire şekilli çizginin içine geçdim . Topu elimde yuvarladım ve özgünlüğümü aktiv ettim . Çevremde sarı ışıklar oluşmaya başlamışdı . Özgünlüğümün bir parçası herhalde diyerek umursamadan işime devam ettim . Topu var gücümle attım . Yapmaz olaydım !! Kolumda manyak derecede güçlü bir enerji hissettim . Topu fırlattıkdan sonraysa kolumdaki kemiklerin hepsi çekiçle ezilmiş gibi delicesine ağrımaya başladı . Gözlerim yaşarmışdı . Koluma bakdığımda k-kırılmışdı . Çığlık atmak istedim ancak yapamadım kendimi tuttum . Ama gözlerim yaşarmışdı . Sensey bize aleti çevirdi ve sonsuzluk simgesi gözükmüşdü . Bukadar iyi atabildiğime sevinsenmi yoksa kolumu kırdığıma ağlasammı bilemedim . En iyisi sevinirken ağlayayım .

Yerime geçince Ochako endişeyle yanıma koşdu . Dolan gözlerimi hızla sildim ve gülümsemeye çalışdım .

Ochako : Nee-san yaralanmışsın !

Arika : No panik no problem . İyiyim revire giderim öpücük teyze beni mucuklar geçer .

Ochako : Ha ? Kendinde yapabilirsin ama ?

Amk harbimi ? Lan ben bunları yapabildiğimi bilmiyorum bile !!

Arika : Ha ha ama şu an yorgunum ve odaklanamıyorum bence revir daha mantıklı .

Ochako : odaklanmak ? Neyse revire gideriz o zaman .

Dedi tatlı tatlı gülümserken . Onu çok seviyorum ya . İyiki benim kız kardeşim Ochako olmuş . Yanağını sıkdım ve sonuçları görmek için senseyin önüne geçdik .

A. Sensey : Her kesi teker teker açıklamak zaman kaybı . Sonuçları burdan okuyun .

Dedi ve hologram bir tahta açıldı . Kendime bakdığımda şaşırtıcı bir şekilde iyi bir sonuca ulaşdığımı gördüm . 7.olmuştum aslında baya iyi benim gibi biri için .

Biraz sonra sensey yanımızdan geçip giderken Deku ve bana birer kağıt uzattı .

A.sensey : Siz ikiniz bunlar revire gitmeniz için izin kağıdı . Sürekli bir yerlerinizi kırıp durmayın !

Dedi ve uyuşuk uyuşuk gitti . Elimdeki kağıtla bir süre boş boş bakışdık . Ochakonun beni dürtmesiyle kendime geldim ve revirin yolunu tuttum .

Recovery girl : öpücük!

Yaşlı teyzenin öpücüğü sayesinde kolum dakikasında iyleşdi . Buna ne kadar sevindim söyleyemem .

Arika : Arigato~

Recovery girl : Neden kendini iyleştirebilecekken yapmadın ?

Arika :😅

Recovery girl : •_• ?

Arika : odaklanma sıkıntıs ....yorgunluk?

Yaşlı kadın iç çekdi ve önüne döndü . Sonunda iyleştirme işleri bitmişdi ve revirden çıkmıçdık . Boş koridorda ikimiz sessiz bir şekilde yürüyorduk . Deku arada bana bakıyor ve tam konuşucakmış gibi olurken vazgeçiyordu . İç çekdim ve konuşmaya başladım .

Arika : Durma sor hadi .

Deku :Ha?

Arika : Sabahdan beri kıvranıyorsun birşey sormak isteyip isteyip vazgeçiyorsun . Durma sor .

Kayan Yıldız /mha FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin