Spor festivali telaşı
Y
azardan
Arika dikkatle senseyin sözlerini dinliyordu . Ezbere bildiği sözler bittiğinde aynı zamanda dersin bittiğini duyuran zil sesi tüm okulu kapladı .
Aizawa : öğlen arası...çıkabilirsiniz.
Tüm sınıf ayaklanırken Arika hala yerinde oturuyordu . Sinirle sargılı halde olan elini yumruk yapıp sıkıyordu .
Derin düşüncelere dalmıştı . Ama bu düşünceleri bölen şey Aizawanın onun ismini seslenmesiydi .
Aizawa : Arika
Arka düşüncelerinden sıyrıldı ve ona seslenen senseyine soran gözlerle baktı .
Arika : E-Efendim sensey ?
Aizawa : öğle arası birazdan biticek gidip bir şeyler almalısın .
Arika şaşkın bir şekilde etrafına bakındı . Sınıfta sadece sensey ve kendisi vardı . Başını önündeki deftere çevirdi ve konuşmaya başladı .
Arika : ben yemek yemek istemiyorum . Bitirmem gereken bir ödev var .
Aizawa : yaraların mı acıyor ?
Arika : ha? Hayır...hayır acımıyorlar .
Dedi Arika eli refleks olarak yüzüne gitmişti .
Arika : ben kesinlikle iyiyim en kısa zamanda bu sargıları çıkarıcam .
Aizawa : iyi olman güzel . Çabucak iyleşip aramıza dön .
Aeika ona bakıp hafifçe gülümsedi ve başını olumlu anlamda salladı .
Arika : hai!
Aizawa ona bir kez daha baltı ve tek kelime etmeden sınıftan çıktı .
Arika daha fazla sınıfta oturamadı bu yüzden ayağa kalkıp koridorda yürümeye başladı . Merdivenlerden aşağı indi . Tam sağ tarafa dönüp gidiyorduki , az önce onun aşağı indiği merdivenlerden düşmek üzre olan ikinci sınıf bit çocuğu gördü. Onu yakalaya bilmek adına hızlıca önüne geçip kollarını açarak onu tutmaya çalıştı . Ama çocuk sandığından daha ağırdı bu yüzden ikisi beraber yere kapaklandılar .
Arika : anam!!
Çocuk : b-b-ben çok özür dilerim !
Dedi çocuk telaşla ayağa kalkarken . Arika üzerinden kalakan çocukla raha t bir nefes alırken çocuk başını öne eğmiş özür diliyordu . Arika küfr ederek ayağa kalktı ve çocuğa .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayan Yıldız /mha Fanfic
أدب الهواةMha fanfiction Bir yıldız kaydı farkında olmadan bir söz mırıldandım . - : keşke my hero academia evreni gerçek olsa ve ben oraya gidebilsem ........... - LAN ÇOCUĞUN YÜZÜNE KARŞI ÇOK YAKIŞIKLISIN DEDİM !! ............. - : Kahraman olmak isdediği...