14.Bölüm

127 20 23
                                    


Sabah gerinerek uyandım . Ochako odama dalmadan önce yataktan kalktım . Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım . Daha sonra geri odama gelip okul üniformamı giyindim . Kravatımı bağlamaya çalışırken alarmım çalıdı .

Alarmı kapattım . Odadan çıkıp mutfağa gittim . Annem geldiğimi fark etmemişti bu yüzden bize seslenmeye başladı .

Mrs. Uraraka : Arika ! Ochako ! Okul saati kalkın artık .

Arika : Kalktım zaten .

Dedim aniden ama annem birden çığlık atarak elindeki boş çay fincanönı kafama geçirdi . Oha amk kafamı yardın lan ! Ana dedik katil oldu kadın .

Neyseki birkaç beyin hüceremin eksilemsi dışında fazla bir şey olmadı . Annem telaşla özürler diliyerek az önce vurduğu yerden öpmeye başladı .

Michiko ( mrs . Uraraka'nın ismi bilinmiyor o yüden bi taraflarımdan ona isim uydurdum ) : Aman tanröm Arika çok özür dilerim bebeğim !

Dedi telaşlı sesiyle . Sorun yok dercedine elimi salladım ve yemek yemek için masaya oturdum . Annem hala kendine gelmeye çalışıyordu . Bu sırada babam ve Ochako da gelmişlerdi . Ochako uyku mahrumu bir sesle ,

Ochako : Anne bu gürültü de ne ?

Diye sordu . Annem onlara olanları anlattığında babam bir şeyim olup olmadığına bakmak için yüzümü ellerininarasına aldı ve lafamı bir sağa bir sola çevirip hasar kontrolü yaptı .

Tadashi ( babaya da isim buldum ) : Hiç bir yerinde kan yada bir yara göremiyorum . Belli ki sett vurmamışsın . Kızımız gayet iyi durumda .

Sert vurmamış mı ? Kafam yarıldı lan . Oldu ozaman gelicek sefer daha sert vurur sen de rahat rahat kan görürsün .

Babam yüzümü bıraktı ve kahvaltıya başladık . Yemekten sonra çantalarımızı aldık ve evdekilere görüşürüz dedikten sonra evden çıktık .

Kapıdan çıkmadan önce yüzümdeli eşşek kadar olan yarığı kimsenin görmemesi için madke taktım . Gözümün teki sargıda olmadığı için tepe göze benzemiyordum .

********

Okula varçıştık sıralarımıza geçip sensei'yi beklemeye başladık . Çok geçmeden sensei gelmişti . Hemen konuya girerek boze staj tekliflerimizden bahsetmeye başladı .

Aizawa : Size gelen teklifleri burdan görebilirsiniz .

Dedi ve hologram bir tahta açıldı . Birinci olmama rağmen Todoroki'ye benden daha çok teklif gelmişti . Kafamı çevirip ona baktığımda o da aynı anda kafasını bana doğru çevirdi .

Sensei bir kaç şey daha söylüyordu ama ben dinlemiyordum . Bir kaç saniye sonra sınıfa Midnight sensei geldi .

Ahanda sıçtık . Bu gün kahraman isimlerimizi seçicektik . Ben bunu hiç düşünmemiştim aq .

Midnight bize levhalar ve kalem dağıttı . Daha sonra düşünmemiz için biraz zaman verdi .

Aslında direkt beni buraya getiren kişinin ismini yazssam yeterli bence . Levhayı aldım ve üzerine " Deus Lucis " yazdım .
Latince ışık tanrısı demekti . Haruto'nun ismininanlamı ışık , gün ışığı demekti . Ayrıca o bir tanrıydı . Yani bunları birleştirirsek ortaya benim bulduğum isim çıkıyor .

İsmi söylemek için el kaldırdım ve tahtaya çıktım .

Arika : Ben kendime bir isim buldum sensei . Kahraman ismim Deus Lucis olucak .

Tüm sınıf : Çok garip !

Midnight : Neden bu ismi seçtin ?

Arika : Benim için çok özel olan birinden ilham aldım . Bu isim bana onu hatırlatıyor .

Kayan Yıldız /mha FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin