17.Bölüm

146 17 7
                                    

-Ellie'nin Anlatmıyla-

Vagonlarda dolaşırken sonunda arkadaşlarımı buldum yanlarına oturunca yol boyu sohbet ve oyunlarla geçti Tabikide five konusunu açmadım buarada çok saçma olurdu hem bananeki.

~

Uzun yolun sonunda hogwarst'ta vardık akşam yemeği için herkes yerine geçmişti belliki yine Dubledore konuşma yapıcaktı yemekler belirmediğine göre. Sıkıntıdan öylesine etrafa bakınırken öğretmenler masasında Profesör Lupin'i gördüm iyi gözüküyodu mektup geldikten sonra çapulcular ortadan kaybolmuştu zaten birini görmek içimi rahatlattı Profesör Lupin'e bakarken beni farketmiş olucakki gülümsedi bende ona karşılık gülümsedim ardından gözüm öğretmenler masasında gezinmeye devam ederken Snape'in yerinin boş olduğunu gördüm şaşırdım tamam bu adam derslere geç kalıyor ama yemekte en erken o gelirdi yani bu işte bir iş hissettim.

Klaus: Ellie neye daldın böyle?

Ellie: A şey öğretmenler masasında ismi lazım değilimiz yokta.

Aramızda küçük bir espiri Harry ve Klaus Snape'i gıcık etmek için bir plan yapmışlardı zamanında onu bize anlatırken öyle diyorlardı ozamandan beri Profesör Severus Snape aramızda ismi lazım değil 😂.

Ron: Oha başımıza taş yağıcak desenize ozaman kesin😄

  Harry ,Ron ve beni gülme kırizi tutmuştu deli gibi gülüyorduk.

Herm: Ronn!

  Hermione'de kızsada oda gülüyordu.Biz deli gibi gülerken bütün okul bize ne oluyor delimisiniz? Gibi bakışlar atıyordu zerre umrumizda değildi hiç birimizin takmıyorduk taki Dumledore salona giriş yapınca hepimiz dut yemiş bülbül olmuştuk adeta yapçak bişey yok müdür adam Dumledore kürsüye çıktı aha geliyor o 2saatlik konuşma hadi bakım.

Dumledore: Sayın Hogwarst öğrencileri kısa bir tatilin ardından yine sizlerleyiz bunun adına çok mutluyum öncelikle konuşmama başlamadan size üzücü bir haberim var iksir hocanız Profesör Severus Snape işinden ayrılmış bulunmaktadır.

  Hayatımın en güzel günümü yoksa bana mı öyle geliyor bütün okuldan sevinç çığlıkları çıkıyordu.

Klaus: Merlinin sakalı aşkına şükürler olsun.

Dumledore elini kaldırmadıyla herkes sustu.

Dumledore: Öhm devam edersek yerine önerdiği birini koyucaz evet biraz genç belki tanıyanlarınız olur nerdeyse yeni mezunlardan sayılacak 6yıl önce burda eğitim gören bir kişi.

Herkes merakla bekliyordu hadi söyle ve adam tabi biz tanıma ihtimalinin yoktu belliki 5.yılımız nede olsa bizden önceki yıl mezun olmuş.

Herm: Hoşuna gidiyor bence merakta bırakmak.

Harry: Gerçektende ya.

Dumledore: Ah daha fazla uzatmıyayım nede olsa daha sonra uzun bir monuşma yapıcam Bay Black lütfen buraya gelirmisiniz.

  Black mi? Dumledore bunu söylince salonun kapısı açıldı yeni profesör kürsüye doğru yürümeye başladı aman tanrım!? Yeni Profesör Sirius Black'in kardeşi Regulus Black'ti!

  Black mi? Dumledore bunu söylince salonun kapısı açıldı yeni profesör kürsüye doğru yürümeye başladı aman tanrım!? Yeni Profesör Sirius Black'in kardeşi Regulus Black'ti!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin