~2 Hafta Sonra~
-Ellie'nin Anlatmıyla-
İki hafta geçmişti Profesör dediğine göre külübüne üyeler topluyormuş üyeler tamamlanınca bize habericekmiş şuan bildim külüpte olan ben,Harry ve Herm vardı. Herm'de derslerde Profesörün ilgisini çekmiş oyüzden onuda seçmiş.Onun haricinde günlerimiz güzel geçiyodu tabiki Five konusu haricinde tatilden sonra artık o yıllardır tanıdığım çocuk değildi adeta kim olduğunu bilmediğim biri vardı ve baya kötü biri bayaca mimiksiz ve soğuk biri kırk yıl düşünsem böyle biri olucağını düşünmezdim.Genelde gördüm üzere tek takılıyordu arada bazen Draco ve arkadaşları ile görüyordum ama tek tük Edmund ve Louis te bu zamanlarda pek iyi değillerdi. Klaus'u hiç söylemiyorum bile bu 2hafta boyunca bir kere bile konuşamamışlardı Five bir yolunu bulup terleyip yanından gidiyordu buda Klaus'u çok üzüyordu.
~
Şuan okulun bahçesinde elime bir kitap alıp ağacın altına oturup güneşin eniyi ışık açısını buldum kısımda güzel ve temiz havada kitap okuyordum çok huzur vericiydi tabikide bu durum.Kendime kitaba kaptırdığım sırada birden güneşimi biri kesti kesene bakmak için kafamı kaldırınca Stiles ile göz göze geldik.
Stiles: Nasılsın prenses bayadır görüşemedik? 😉
Yavaşca ayağa kaltım.
Ellie: Güneşimi kesmeden iyi olabilirdim 😑
Bir anda nolduğunu anlmadan eğilerek af diliyor bir vaziyette.Ve bayaca ciddi gibi.
Stiles: Üzgünüm prenses sizin güneşinize mani olduğum için lütfen beni affedin.
Kahkaha atarak.
Ellie: Tamam tamam affettim kalk.
Hem kalkıp yüzünde sırıtışla.
Stiles: Affediniz için çok mutluyum prensesim.
Ellie: (ciddi olmaya şaka tavrı ile bir sinirle) STİLES!!
Stiles: Tamam tamam 😆
Ellie: Hmm son zamanlardır ortada görünmüyordun bişeymi oldu?
Stiles: Ov birileri benimi merak ediyor.😏
Ellie: Hey sadece merak ettim! Acaba bir haltlarmı yedinde yoksun diye 😑
Stiles: Hıhıhı neyse cevabı veriyim prenses bildingibi 6.yıl yoğun bir yıl seneye mezun olucam burdan oyüzden derler baya yogün birde Qudditch atermanları derken boş zamanın hiç yoktu ama senin yanına gelmeyi çok istiyordum tabiki sadece bir türlü vakit bulamadım.
Nedensiz ve gülümsetmişti.Çok tatlı. Aklıma bir anda gelen soruyu sordum.
Ellie: Doğru senin 6.yılın ozaman profesör Black'i tanıyorsun değilmi?
Bir an şaşırdı bunu beklemiyordu belliki ama yinede gülümseyerek.
Stiles: Yani 1.yılımda oda burda 7.yılımdaydı tektükte olsa yani biraz biliyorum.Neden merak ettin prenses?
Ellie: Yo öylesine aklıma geldi sadece hem bide o beni,Harry ve Herm'i kendisinin ku-
Lafımı bize doğru koşan küçük bir erkek çocuğu böldü anladım üzere 1.sınıf olan bu çocuk yanımıza varınca durdu bana dönük bir halde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasiEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!