Parti çok güzel ve de eğlenceli geçiyordu. Arkadaşlarımla eğlenceli sohbetler içinde kahkaka krizine girmiştik, Herbirimiz bu güzel zamanların içerisinde bir çok değişik insanlada tanıştık.
Sohbetin içine daldığım sıra.
Hermione: Çocuklar saat on yönünden buraya doğru Profesör Black geliyor.
Hermione'nin bizi bu sessiz uyarmasıyla hepmiz susup Hermione'nin tarif ettiği yöne dönmüştük. Profesör gayet neşeli bir şekilde yanımıza kadar geldi.
(Profesör Regulus Black ve kıyafeti)
Profesör Black: Parti nasıl çocuklar hoşunuza gitti mi?
Herkes onaylarca kafa sallayıp beğendiğini dile getirmişti.
Profesör Black: Ah buna çok sevindim sizleri birazda olsa eğlendirebildiysem ne mutlu bana. Ah bu arada çocuklar balo eşimimi gördünüz mü? Bir anda ortadan kayboldu.
Hermione: Sizin demi balo eşiniz var Profesör balo eşi kuralı sadece bize ait değilmiydi nede olsa partiyi siz kurdunuz?
Profesör Black o muhteşem ötesi gülümsemesini bizlere sunarak.
Profesör Black: Kural herkeze geçerlidir bu bende dahi.
Ginny: Ah peki Profesör balo eşiniz kim belki görmüşüzdür?
Profesör Black: A onu söylemedim değil mi arkadaşınız Five Hargreeves'i gördünüz mü?
Klaus: Five mi?! Onun eşi yok diğe biliyordum bu yüzden gelmez diye düşünmüstüm.
Profesör Black: Doğru aslında balo eşi yoktu büyüzden katılmicaktı ama buna izin vermedim ve benim balo eşim olma mevkisini ona verdim ama ne yazikki benimle beraber bir sohbetin içerisini onu soktuktan sonra ben sohbete daldım sıra kayboldu bende şuan onu arıyorum.
Profesör konuşurken biraz üzgün gibiydi.
Ellie: Şey Profesör ben onu şans eseri bir ara ................ taraflarında tek başına otururken gördüm.
Profesör'ün bir anda muttsuzluğundan eser kalmayıp.
Profesör Black: Ah gerçekten mi Bayan Holmes çok teşekkürler!
Profesör anında etraftan kayboldu.
Ginny: Şu Profesör çok tuhaf biri değil mi?
Ron-Harry-Klaus: Kesinlikle!
Hermine: Ama bence kendisine ayit bir cazibesi olduğunu kabul etmeliyiz! 🤭
Luna: Ah evet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasiEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!