~Five'nin Anlatımıyla~
Dubledoore konuşmaya başlayınca anladımki herşey artık başlıyor hızla eşyalarimı toparladım eve gitmeden önce profesör Regulus 'un yanına uğradim kapıyı açıp içeri girdiğimde profesör odasında bir oyana bir bu yana dolaniyordu beni görünce.Profesör Regulus: Ah evlat senmiydin anladın üzre olaylar başlıyor artık.
Five: Şimdi neler olucak profesör?
Profesör Regulus: Ah açıklicak olursam ah Girinwalld artık daha fazla sabredemedi savaş ilanı başladı o kehanetteki çocuğu ortaya çıkarmak için artık durmak istemedi tabi ayrıca Girinwalld karşı olanlarda onu durdurma eylemlerine başladi.
Five: Ah bundan sonra rahat yok yani ve o eve geri dönüp olaylara karışmam lazım.
P.Regulus: Ah evet ama merak etme eve gitmek zorunda değilsin aileni ikna ettim benimle calişicaksin seni yardımcım gibi atadım Girinwalld dan onay aldım sözde seni eğitiyorum çaktırma.
Five: Profesör bir numarasınız.
P.Regulus: Ah biliyorum ayrıca Girinwalld karşı olan ekipten oldumuzdan planlarimizi yaparken seninde bulunmam iyi olur ve ah ayrıca (profesör parmayla kapıyı işaret etti)
Ah galiba sohbetimize kulak misafiri olan birileri var.(Dedi ve ardından büyüyle kapıyı açmasıyla 2 çocuk yere yapıştı)Five: Edmund?! Louis?!
Yerde yatan Louis gülümsiyerek .
Louis: Abi bu yolda anca beraber kanca beraber demiştik.
Edmund: Ah evet bizde varız Profesör izin verin bizde yardımcı olalım.
Five bittiniz bakısı atarken Profesör Regulus küçük bir kahkaha attı.
P.Regulus: Tom bana kızıcak ama fazladan güvenilir elaman daima en iyisidir.
~Yazarın Anlatımıyla~
Solonda bir çok tanıdık kişi vardı.
Ron: Anne baba sizin burda ne işiniz var Felred George?
Herkesin tanıdığı bir çok kişi herkez burdaydı çapulcular, Liliy , Neville annesi babası, Ron'nun ailesi, Tonks , profesör mcgonagall bile vardı daha bir çok kişinin olduğu bu yerde odadaki herkez belliki konuşmayı bitirmis gidiyordu veda edip sadece belli kişiler kalmişti profesör mcgonagall çapulcular ekibi Lilly Tonks ve Ron'un ailesi. Bu 5 çocuk anlamaz gözlerle şuan ne oldunu anlamaya çalışıyordu.
Profesör mcgonagall: Bay Poter çocuklara açıklama yapmak istemezmisiniz aceba?!
James anında çocukların olayları bilmedikleri aklına dank eder.
James: E-evet doğru teşekkürler efendim.
Sirus , Peter ve Remus aralarında sessizce kikırdaşıyorlardı profesör mcgonagall uyarı sesi James'i eski günleri götürüp irktini farkedince.
James: Evet çocuklar bildiniz gibi olayları Girinwalld sonunda geri döndü.
Ellie: Ah durun tahmin edeyim bunca zamandır ortaya çikacağini farkettinizden dolayı tatilde bir onda o yüzden ortadan kayboldu uz ayrıca Remus amca oyüzden okula ara verdi.
Sirus: Bu kız çok zeki her zaman diyorum.
Bir kaç kisı kikirdarken Remus devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasyEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!