Dersimizin o tek sevmediğim sıkıcı kehanet dersiydi. Bayan Sybill Trelawney daha gelmemişti sıramızda düşüncelere dalmıştim bende aklımda ise Son zamanlarda değişik kabuslar görüyordum ne olduğunu bir türlü çözemediğim ben vardım ailem vardı ama çok faklıydık anlamıyordum.Bu olayı pek takmamalıyım diye düşünüyordum nede olsa rüya idi.Sonra bayan Trelawney geldi ve ikili eşler olmamızı söyledi ben klaus ile Harry ve Ron Hermione ise Nevllie ile eş olmuştu.Ardından önümüze küreler koydu ve gerçek kehanetçilerin görebilecceğini söyledi kürede olanları.Herkes bakıyordu ama belliki bişey gören yoktu bende nekadar zorlasanda birşey göremiyordum kadın bizi kekliyordu kesin bişeyler atıp tutuyor.Ron ve Harry artık kendilerinden geçtiler masaya kafalarını koymuşlardı sıkıntıdan.
Bayan Trelawney: Bay Potter ne görüyorsunuz kürede?Harry: "biranda gelen soruyla ilkilmisti belliki napicam diye düşünüyor halde" Akıl almaz şeyler bayan Trelawney akıl almaz şeyler görüyorum "yapmacık bir heyecanla"
Bayan Trelawney: Aferin Potter Gryffindor 5puan.
Harry kırkyılda bir işi becermişti helal olsun yani ardın bayan Trelawney önümüzden küreleri aldı ve kahve fincanları dağıttı herbirimize ve içip eş oldumuz kişinin dininde beliren simgenin kitaplarımızdan anlamlarına bakarak ne söylediğini geleceğimizle alakalı ona bakıcakmışiz işte saçma kahanet dersi.Heekes işe koyulmuştu.
Nevllie: Hermione bu bir at hayır tavşan yok kedi bune ya çok sacma bir şey ya.
Herm: Ver ben bakım. -Bir kuş Nevllie anlamına bak sen-
Bende Klaus'un kini çozmeye calişiyordum galiba bulmuştum kitabı karistiriyordum Klaus haline bakınca baya zorlandığını farkettim bana vermesini söyledim.Ama bende tıkandım akıl almaz kitapta olmayan bişeyler vardı.
Ellie: Bayan Trelawney bir bakabilirmisiniz benim ki biraz değisik kitapta olmayan birşey galiba?
Bayan Trelawney: Tabi tatlım.
Yaklaşıp fincanı aldı ve aldıği gibi çığlığı basıp fincanı fırlatması bir oldu.
Bayan Trelawney: Tatlım çok acı çekmissin çok zor olmalı üzgünüm senin için.
Ellie: Yo hiç acı çekmedim hep mutluyum yani genelde acı çekicek birşey yasamadım?
Bayan Trelawney: Ah tatlım bu sen yaşamadın ama o sen çok büyük acılar çekmiş ve hala onun etkisinde.
Benim olduğu gibi bütün sınıfında kafası karışmıstı denilenler için ne saçmalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasíaEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!