~
Muhabbet ederken sonunda varmıştık. Muhteşem bir haldeydi burası Louis ve Millie veda ettim arkadaşlarımı bulmak için yanlarından ayrıldım biraz bakındıktan sonra onları gördüm.Yanlarına ilerlemeye başladım beni farkettiler belliki hepsi bir anda bana döndü onlara ilerlerken Five'yi de yanlarında farkkettim gözleri bana kilitlenmiştim eğer bakarsam kızarıcağımı hissettim oyüzden bakmaya çalışıyordum.
Ron: Aman Tanrım sende kimsin?
Klaus: Sen bizim Ellie misin?
Luna: Harika görünüyorsun Ellie
Ginny: Evet şahanesin.
Herm: E kimin eli değdi.
Ellie: Abartmayın ya çocuklar.
Harry: Ellie'e hadi ama bir şeyi kabul etsen şaşıcaz artık.
Klaus: Öhm kardeşim bişey demicem mi?
Five donma halinden çıkarak.
Five: N-n ne a ş-ş-şey evet çok güzel olmuşsun Ellie.
Ellie: Teşekkürler Five.
Biraz sohbet ettik ardından müzik başlamıştı.
Klaus: Luna bana bu dansı bahşedermisin?
Luna: Tabikide :)
İkisi ayrıldılar yanımızdan.
Harry: Ginny sende bana bu dansı bahşedermisin?
Ginny: Neden olmasın.
İkiside ayrıldı masamızda ben Five Ron ve Herm kalmıştık Ron'a bakınca teklif etmek istediği ama zorlandığını yüzünden okuyabiliyordum.Herm'i dürttüm.
Ellie: "Herm'e fısıldıyarak" İş sende öbürtürlüsü zor olucak gibi.
Herm onaylar bakışı attı ve Ron'a dönerek.
Herm: Nedersin dans edelim mi Ron?
Ron: N-Ne şey a-aslında a evet
İkiside kalkıp masadan ayrıldı sadece ben Five kalmıştık bunu düşünmemiştim hiç.
Five: Ellie benle dans-
Lafını bitiremeden gözümü çarpan tatlılara doğru atağa geçmiştim bile Five bayağı afallamıştı oda arkamdan geldi.Bense tabağıma tatlıları çikolataları dolduruyorum bol miktarda.
Five: "sırıtarak" Bu kadar tatlı düşkünü olduğunu bilmiyordum.
Ellie: Çikolatalar ve tatlılar benim için herşeyden bu beynimi zinde tutan şeyler bunlarsız yapamam birkere ben bunu aklına kazısan iyi olur Hargreeves.
Five: Merak etme Holmes iyi kazıdım
Ben tabağıma birşeyler doldururken oda beni izliyordu tabağım dolunca masamıza geri döndük tatlıyla büyük bir aşk yaşıyordum Five ise bişey yemiyor beni izliyordu.
Ellie: "ağzında tatlı ile" Sondo yomok ustormuson (sende yemek istermisin?)
Five: "gülerek" Ağzındakini bitirsen önce anlmıyorum.
Ellie: Sende yemek istermisin dedim!
Five: "Daha çok gülerek" Teşekkürler ama tatlıyla pek aram yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasiaEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!