20.Bölüm

128 17 10
                                    

Sabah kahvaltıda bizimkiler dünkü maçla ve parti ile ilgili konuşuyorlardı benim kafam ise dalgındı çünkü aklım profesör Black'te kalmıştı.Sanki birşey saklıyor gibime geliyordu hadi ama boş düşünceler bunlar değilmi!? Nede olsa tanıdım en iyi insanlardan biri kendisi!

Klaus: Dünyadan Ellie'ye yine farklı alemlerdesin!

  Afallayıp düşüncelerimden arınıp çocuklara döndüm.

Ellie: Sadece dalmışım bir şey yok.

Harry: Bu sıralar çok dalıyorsum 🤣

Ron: Şu derslere ve kitaplara biraz daha ara versen hiç bir sorun olmicak bak benden tafsiye.😆

Herm: Ronnn!😡

Ron: Bişey demedim 😥

Harry: A Ellie aklıma gelmişken partide Stiles seni sormuştu bize gelemediğini öğrenince kırıldı gibi biraz.

Herm: Onca kız peşindeyken seni sorması?😏

Ron: O oo nediyorsun Ellie bu konuda! 😎

Ellie: Hey Stiles sadece arkadaşım çocuklar yapmayın böyle hem bende sorardım aranızdan biri olmasa neden olmadığını!

Klaus: Çocuklar Dumledore yine kürsüye çıkıyor!

Hepimizin kafası kürsüye dönmüştü.

Herm: Sabah sabah genelde akşam konuşma yaparsa yapardı?

  Aha yine geliyor 2saatlik konuşma kahvaltı yapan herkes merakla Dumledore dönmüş ne digeceğini bekliyordu.

Dumledore: Sayın Hogwarst öğrencileri bildiğiniz gibi 2.dönem başladı. 1.dönemde vakit bulamadığimızdan gezi işini iptal  etmiştik ama şuan sizinde motiveniz için geziye karar verdik.

Bütün binalarda neşe çığlıkları çıkıyordu.

Harry: Klaus artık iddia işini bu gezide hallederiz çatlak kazanda ısmarlarsın değilmi?😄

Klaus: Peki 😑

~
  Dersimiz Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersiydi Profesör Lupin hala ortalıkta görünmüyordu. Slytheerin ile ortak dersimizin olduğu gün olması ne kötü 😑.

Herm: Sizce niye hala Profesör gelmedi?

Ellie: Bende bunu merak ediyorum.🤔

Klaus: Bence bunu sizden başka düşünen yok baksanıza herkes başka alemde🤣 Slytheerin'lileri saymıyorum 😑

Harry: Hey bende merak ettim Remus amca öhm yani Profesör Lupin böyle yapmazdı.

  Bir anda kapı açılma sesiyle bütün sınıf o yöne dönmüştü.Ama gelen Profesör Lupin değildi Profesör Black'ti!? Masaya geçti.

Profesör Black: Evet biliyorum hepiniz neden benim burda olduğumu merak ediyor son dakka verilen bir kararla artık bu dönemlik sizlerin Karanlık Sanatlara Karşı Savunma hocanız ilan edildim.

Herkes şaşkınlıkla Profesör'e bakıyordu.Herm hemen elini kaldırdı Profesör ona söz hakkı verince.

Herm: Profesör Black, Profesör Lupin'e ne oldu?

Profesör Black: Bazı nedenlerden ara vermesi gerekti bayan Granger benide onun yerine atadılar benim yerime kim gelicek derseniz Profesör Snape geri gelicek bildim üzere şuan gelmiş olmalı hogwarst'ta.

Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin