Dün bir güzel eğlenmiştik.Yorgunluktan direk yatmıştık zaten sabah kahvaltısında yaptımız şeyleri konuşuyorduk nede olsa vakit böldü çünki bugün pazar yani boşuz ama yinede kütüphane gibi planlarım vardı.
Ellie: Size demiştim değil mi o dükkana girmeyin diye!? 😑
Harry: Hadi ama nerden bilebilirdik.😔
Herm: Hahaha hala aklımdan çıkmıyor tipleriniz.😂
Ron: Nerden bilebilirdikki ya 😥
Ellie: Biraz dil bilginiz olsa dükkanın üstünde "chez grand-mère" yazıyordu fransızca yani nine'nin yeri demek.
Klaus: B-bu konuyu kapasakmı hala yanaklarımı hissetmiyorum çocuklar.
Gülüşmeye başladımızan baykuşlar görünmüştü.Bugün pazar posta günü nede olsa Herm,Harry,Ron ve benim önüme mektuplar gelmişti.Ah babamın klasik uzun mektupları hiç şaşırmadım.Tom abiminde mektubu vardı.Harry gelen mektuplarına bakarken bir anda bizlere dönerek.
Harry: Remus amcamda yazmış.
Hepimiz ona dönmüştük.Bir anda ortadan kaybolmuştu zaten hepimiz ne olduğunu merak ediyorduk.
Ron: Abicim çatlatmada oku bakalım.
Harry mektubu açtı ve seslice okumaya başladı.
Harry: "Sevgili Harry tahmin ettiyorum şuanlık am büyük ihtimalle mektubu okurken arkadaşlarında vardır yanında yoksada sonra söylersin.Öncelikle bir anda gitmem hepinizi şaşırtmıştır tahmin ettim üzere ama merak etmeyin gerçekten iyiyim sadece eh yani birkaç nedenden çıkmak zorundaydım öğretmenlikten.Önemli işlerim vardı,bu gidişle zaten sizlerde yakın zamanda öğreniceksiniz gibi.Ih şey daha fazla birşey söyliyemem yoksa neyse hepinizi çok seviyorum çocuklar kendinize iyi bakın ve derlerinize çalışın Ellie şöyle ona emanetsiniz sizleri o adam eder Hahah a az daha unutuyordum babandan ve bizden çapulculardan küçük bir hediye sen ve arkadaşlaranına bizim zamanımızda yaptımız çapulcular haritası artık sizin o harita sayesinde hogwarst'ta kimin nerde olduğunu görebilirsiniz son model çapulcular icadı iyi kullanın yaramazlık yok :)
Ben mektubu düşünürken Harry,Ron ve Klaus bir anda diğer paketteki haritayı heyecanla açıyorlardı.
Ron: Vay anasını.
Klaus: Oha mütiş bir şey bu oha herkesin nerde olduğunu gösteriyor.
Harry: Bu şakalarımızda çok işe yaricak.
Herm: Bende merak ettim bakım.
Harita Harry'nin elinde dördüde incelerken bir anda Harry'nin elinden aldım haritayı.
Ellie: Öhm öhm Remus amcayı duydunuz bana emanetsizin yaptınız haylazlıkları ben yoklucam eğer kabul edersem olucak ve ayrıca harita bende duracak sizlere güvenmiyorum.
Harry,Ron ve Klaus yavru köpek bakışı yaparak.
Harry-Klaus-Ron: Ama Elllie Lütfeeeen!🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni bir Hogwarst Yılı! (Five Hargreeves & Ellie Holmes)
FantasiEllie bir sabah ona gelen bir mektupla hogwarst'ta kabul edildiğini öğreniyor ve büyük macerası o andan itibaren başlıyor... Not:Voldemort yok ama Gellert Grindelwald olucak! Harry Potter'ın ailesi yaşıyor!