''Freeman Ve Ekibi, NATİON Bilim Merkezinden Sonra Pirio Deli Hastanesine Gittiler, Burada onları psikopat bir doktor bekliyordu ve bu doktor Freemanı yakaladı. Ona işkenceler etti ama Freeman kendini kurtarmayı başardı. Artık tek istediği dostlarını bulup buradan çıkmaktı. Bu sırada Paradoks Projesinin Sahibi Dusty, Thomas ve Direnişçi grubuna bir saldırı düzenleyerek orayı patlatır. Ve ayrıca Thomasın önüne ''Çobanlardan Kaçış Yok!'' Adlı bir Not Düşer. O sırada Walter Ve Askeri Ordusu Cristinanın Washington da olduğunu öğrenir ve oraya helikopterler ile yola koyulur..''
8.Bölüm
YER: ABD,WASHİNGTON
TARİH: 22 Şubat 2015
WALTER, PABLO..
Asker: Efendim, Birazdan Varmak üzereyiz!
Albay Walter: Tamam, Herkes Hazırlansın! Bir sürü Zombi ile karşılaşacağız!
Asker: Emredersiniz!
Albay Pablo: Walter, Emin misin? Yani bu kadın senin için bu kadar önemli mi?
Walter: Önemli olmasa neden en çok Zombinin olduğu yere geleyim ki? Pablo, o kadın bu virüsü yapanlardan biri! Bize anlatacakları değerli bilgiler olabilir.
Pablo: Haklısın.
Asker: Efendim, Bölgeye iniş yapıyoruz!
Walter: Tamamdır Asker.
Pablo: Hadi Bakalım..
Ve Walter ve ekibi bölgeye iniş gerçekleştirir.. Etrafta yüzlerce zombi onları karşılar. Walterin işi hiç kolay olmayacaktır. İçeri de ayrıca bir savaş vardır. Direnişçiler Zombilere baş kaldırıyordur..
Walter: Herkes Dikkatli olsun!
Askerler: Direnişçilere yardım edecek miyiz?
Walter: Başka yol yok! Savaşacağız! Saldırın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAÇ Z
Terror''Kader, Bize bu felaketi getirdi ve artık kendi kaderimizi yazmak zorundayız. Gece, Gündüzü yenmeye başladı ve şafak vakti, herkes ölümü tatmış olacak..''