''Freeman Ve Ekibi, Vietnamda son bir operasyon gerçekleştirdi. Bu büyük Operasyon da, ekibin işleri gerçekten çok zordu ve başardılar. Fakat.. Kıyametin başından beri yanlarında olan ve sürekli onlarla birlikte her maceraya atılan dostları Thomas, Kendini feda ederek son noktada Ekibin hayatını kurtardı. Bu durum ekibi derinden etkilemişti, özellikle de Cristinayı çünkü Cristina, Thomas sayesinde hayatta kalmıştı. Ve şimdi en sevdiği dostlarından biri gitmişti. Artık büyük takas günü gelmişti. Paul Hill, Freeman ve ekibi ile bağlantıya geçerek Takasın New York'ta özel bir bölge de olacağını söyledi. Tabii Bu laflarına Freeman ve diğerleri hiç güvenmiyordu, önceden özel bir önlem alması gerekiyordu Freeman'ın ve artık herkes teker teker eksilecekti Bu kıyametten...''
39.Bölüm - 3.Sezon
YER: VİETNAM
TARİH: 17 MAYIS 2016
BÜYÜK TAKAS..
Alex: New York'a Varmamız ne kadar sürer?
Dusty: Oh be kurtuluyorum sonunda!
Cristina: (Boğazına yapışır) kes sesini lan! Senin yüzünden! Senin yüzünden!
Dusty: Bırak beni ne yapıyorsun be!
Felix: Tamam sakin ol hayatım!
Cristina: Bırak beni!
Freeman: Cristina Sakin! Sende sus ulan!
Dusty: Huuh.. Göstereceğim ben size..
Alex: He he aynen göreceğiz bakalım neler olacak..
Freeman: Başlıyoruz yine.. Bunu yapmak zorundayım son kez..(Dusty'nin kafasına vurarak bayıltır) Şimdi ekip, oraya bu gece mecbur varmak zorundayız çünkü ben o adamlara hiç güvenmiyorum. Dedikleri yere her türlü tuzak kurabilirler. O yüzden de bu gece oraya varıp iyice bir izleyeceğiz. Bakalım neler olacak. Ve bir planım var.
Alex: Neymiş Planın?
Freeman: Artık bu Dusty Şerefsizi ile işimiz bittiğine göre tamamen kurtulma vakti geldi :) Felix orada yüksek yerlerden birine pusacak özel bir kamuflaj ile. Tam takas gerçekleşirken, Mike'ı hızlıca korumaya alacağız ve Felix, Dusty'nin işini bitirecek... Daha sonra hızla oradan uzaklaşacağız..
Mike: Kalabalık gelirlerse?
Freeman: Doğru, kalabalık gelebilirler. O yüzden de hepimiz de bir adet çelik yelek olacak. Gitmeden önce konuştuğumuz Direnişçiler, hepimize bir adet çelik yelek verdi.. Onları giyeceğiz. Ve unutmayın, Mike'ı almadan Dusty'i vurmak yok.. Bir çatışma anında herkes helikopterin arkasına geçecek. Silahların çoğu helikopterde duracak.. Bir sıkıntı olursa onları kullanacağız! O yüzden de yetişmemiz lazım!
Mike: Tamamdır!
Ve ekip, hızlı bir şekilde New York'a doğru yol alır. O sırada ise New York'ta Paul hill, Javier ve Sementa takas için hazırlanıyordur. Paul Hill'in Gizli Avcı için mükemmel bir planı vardır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAÇ Z
Horror''Kader, Bize bu felaketi getirdi ve artık kendi kaderimizi yazmak zorundayız. Gece, Gündüzü yenmeye başladı ve şafak vakti, herkes ölümü tatmış olacak..''