''Freeman ve ekibi 2.Plana geçtikten ve tek tek hedefleri belirledikten sonra New York'tan önce Vietnam operasyonu için hazırlandı ve Vietnam'a gitti. Fakat işler burada pek te bekledikleri gibi gitmemişti. Vietnam'da ki Çoban üssünü patlatmayı başardılar fakat bölge de ki yoğun çoban sayısı sebebi yüzünden Vietnam'ın yer altı tünellerinde kapanıp kalmışlardı. Çobanlar elbet bu Tünellere de inecekti. Fakat ekibin önce kurtulması gereken başka bir dert vardı. Uzun süredir Ekip Zombiler ile pek uğraşmıyordu.. Artık bu tünellerde uğraşacaklardı. Hem de fazlasıyla uğraşacaklardı. Tünellerde zombi sayısı oldukça fazlaydı ve biyolojik zombiler de buradaydı. Paul Hill ise takas günü için doğru zamanı bekliyordu. Önce, Freemanların oradan çıkıp New York'a varması gerekiyordu.''
38.Bölüm - 3.Sezon
YER: VİETNAM
TARİH: 17 MAYIS 2016
Alex: Ulan böyle Tünelleri hiç özlememişim biliyor musunuz?
Freeman: Özellikle de uzun aradan sonra yeniden zombiler ile uğraşmayı, bakın!(Bir sürü zombi onları fark etmiştir)
Felix: Hazırlansak İyi olur, geliyorlar!
(Ekip hızlıca zombilerin bir kısmını öldürerek tünelde koşturmaya başlar.. Zombiler sayıca çok üstünlerdir ve onları kovalıyorlardır. Ekip hızlıca tünel geçitlerinden geçmeye başlar.. Zombiler hala deli gibi onları kovalıyorlardır.. Daha sonrasında karşılarına biyolojik zombiler çıkar ve onları öldürürler fakat etrafa bir anda zehirli gaz yayılır ve tüpler patlar. Herkes hızlıca maskelerini takar ve yollarına devam ederler. Tabii bu kadar silah sesi patlaması sonucu çobanlar duruma uyanır ve ekibin tünellerde olduğunu anlar, Çobanlar hızlıca tünellerden bir tane kapağı açar ve bir sürü adam yavaş yavaş içeri susturucu silahlar ile birlikte girer. O sırada ekip zombilerden kaçmaya devam ediyordur sıka sıka.. Ekip bir tünel köşesinin sonuna gelir ve üstlerine gelen bütün zombileri öldürmeyi başarır.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAÇ Z
Horror''Kader, Bize bu felaketi getirdi ve artık kendi kaderimizi yazmak zorundayız. Gece, Gündüzü yenmeye başladı ve şafak vakti, herkes ölümü tatmış olacak..''