''Freeman, Uzun bir Rusya macerasının ardından artık geri dönüyordu, İstediği çoğu şeyi alamasa da, Tedavi için yazılan belgeleri almayı başarıp kaçmayı başardı. Uzun süredir hala geri çekilmiş ve beklemekte olan Felixler ise artık harekete geçecekti. Cristina, tedavinin ilk ufak aşamasına ulaşmıştı bile. Albay Pablo ise, Elinde ki Dosyalarla birlikte Felix'e gidip gitmemeye hala kararsızdı, ne yapacağını bilmiyordu. Belki de onları götürmeliydi, belki de götürmemeliydi. O sırada olaydan kurtulan Eric, Çobanlar tarafından alınmıştı. Yaptığı hatanın bedelini ödemesi gerekiyordu''
23.Bölüm - 2.Sezon
YER: SAN FRANSİSCO, ABD
TARİH: 25 ŞUBAT 2016
Felix: Evet beyler bayanlar, uzun süre geri çekildik ve durduk, ve bu sırada Cristina'm tedavi için ilk aşamayı tamamladı. 1 Yıl uğraşmamızın sonucunda başardık. Ama artık yeniden harekete geçeceğiz. Mike ve benim gizli araştırmalarım sonunda, Çobanların en son konumunun Rusya'da olduğunu öğrendik. Onlara ait çekilen gizli görüntüleri bulacağız. Ve en sonunda onları.
Alex: Kardeşim iyi diyorsun hoş diyorsun da yani biliyoruz artık, bu adamlar tehlikeli adamlar. Güçlüler. Başımız yine belaya girmesin?
Felix: Hiç bir şey olmayacak. Bu adamlar bizi bu felakete soktu. Bedelini ödeyecekler! Onlar yüzünden! Sevdiğim kadın ölüyordu. Artık geri dönüş yok.
Thomas: Nasıl istersen kardeşim. Biz yanındayız!
Felix: Sağ olun beyler. Mike, gel de araştırmaya devam edelim.
Mike: Tamamdır, seni bekliyorum.(Ve çıkıp giderler)
Alex: Sana söyleyeyim iyice kafayı bozdu bu. Tehlikeye sokuyor kendisini hepimizi.
Cristina: Peki ne yapsın Alex? Sen olsan ne yapardın?
Alex: Doğru.. Ooff.. neyse.
Felix ve Mike, yeniden Gizli araştırmalara devam eder. O sırada ise Çatışmadan çıkan Pablo, San Fransisco'ya gider, Artık ordudan doğru düzgün bir şey kalmamıştır.. Sadece Pablo, Ve biraz asker. Pablo hala Eric'in Albay Walteri öldürdüğüne inanamıyordur. Aklı almıyordur.. Askerlerden korumayı biraz daha ve güvenliği arttırmalarını ister. O sırada ise Javier, Rusya'da uzun süre çatıştıktan sonra, Çobanlar ile birlikte geri dönmüştür, döndükleri yer ise Fransa da gizli ve eski bir depodur. Orada Dusty'de vardır, tam birbirlerine saldıracakken, gizemli kişi gelir. Ve Eric'te oraya getirilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAÇ Z
Horor''Kader, Bize bu felaketi getirdi ve artık kendi kaderimizi yazmak zorundayız. Gece, Gündüzü yenmeye başladı ve şafak vakti, herkes ölümü tatmış olacak..''