Zaman geçtikçe
Biraz daha batırıyoruz her şeyi
Olamaz, olamaz, tekrar yıkılıyor
-House Of Cards-
Aradan yıllar geçmişti bu yıllar biraz bizi yıpratsa da güzel anılar da getirmişti. Yoongi ile evliliğimizin üzerinden 4 yıl geçmişti bu yıllar biraz bana yorgunluk ve iki yüzlülük getirmişti. Bundan 3 yıl önce bay min ile bir sözleşme imzalamıştık şirkette stajer idol olarak gözüküyordum ama bundan kimsenin haberi yoktu çocuklar hariç daha sonrasında okul bittikten sonra bunu herkese açıklamıştık babam çok karşı gelse de sonrasında işimi aksatmadığım sürece bunu yapabileceğimi söyledi tabi ki de kabul edecekti böylelikle daha çok ünlenecekti. istese de karşı gelmedi.
Hepimiz birer üniversite kazanmıştık, seokjin hariç hepsi güzel sanatlar bölümü yazmıştı. Seokjin ise oyunculuk bölümünü yazmıştı. Yaklaşık olarak evliliğimizden 1 yıl sonra çıkış yaptılar başarılı ve herkes tarafından ödüllere laik görünen bir gurup olmuştu, hepsi hayallerine kavuşmuş herkesçe tanınıyorlardı.
Ben ise hukuk fakültesi bölümünü kazanmış notlarımın da getiri ile üsten ders alarak 3 yılda bitirmiştim. Okuduğum süre zarfında hem bizim şirkette avukat olarak stajerlik yapıyordum hem de bay min in şirketinde stajerlik yapıyordum herkes yoongi orada olduğu için şirkete gittiğimi zannediyordu ama ben şirkete biraz dans pratiği, çoğunlukla odama kapanıp söz yazıyordum. Okulun yorgunluğu hep üzerimde oluyordu. Hayallerimin peşinde koşmam gerekiyordu gerekirse yorulsam da sürünerek kalkmam gerekiyordu.
Bana en çok destekçi tabi ki de bayan min idi bazen hiçbir iş yapacak halim olmadı mı gelir ev konusunda yardım eder yemekleri yapar ve giderdi bir kere bile ağzını açıp bıktığını söylememişti tam tersi okumam için daha çok teşvik ediyordu. Onun gibi iyi kalpli bir kadının borcunu nasıl ödeyebilirdim ki.
Mezun olduktan sonra iki yıl şirkette çalışmaya devam ediyordum. Babama artık karşı gelmeye son vermiştim hep istediği oluyordu. İşimi halledip şirketten çıkıyordum genellikle beni yoongi alıyordu.
Bu 4 yıl içerinden kim woo binden haber çıkmamıştı babama ne zaman sorsam beni geçiştiriyordu. Mesajları da son bulmuştu ilk zamanlar bu beni daha da tedirgin ediyordu ama sonra artık bende alışmıştım. Babamın parmağının olduğunu düşünüyordum woo bin in kaybolmasıyla ilgili
Her şey çok iyi ilerliyordu tabi şu son zamanlarda yoonginin davranışlarını saymaz isek iş yerinden çıkmış eve gelmiştim yemeği hazırlayıp yoongiyi bekliyordum gecikmesiyle telefonu elime almıştım.
***
Hayatım nerede kaldın
Yemeği hazırladım ve seni bekliyorum
Geç mi geleceksin
/ cevap vermeni bekliyorum sevgilim/
Yoongi:
Yemeğini ye
Gelmeyecek misin
En azından bunu söyleyebilirsin
Evden erken çıktığın için zaten görüşemiyoruz