-14-

24 4 1
                                    


O zamanlar biz

çok yorulmuştuk değil mi?

Gökyüzündeki o uzak

yıldızlara bakarken.


****

O gecenin üzerinden iki gün geçmiş, yoongi ile bir daha o konuları açmamıştık. Daha doğrusu ikimiz fazla görüşemiyorduk. Çok beklenen ödül töreni kapıyı çalmıştı. Çok çalışmış yeri geldiğinde eve gitmemiştim. Tabi yoongi biraz bundan haberi yok denebilirdik. Aynadan devam eden makyajıma bakıyordum. Stresliydim, yorgundum. Kendimi asla iyi hissetmiyordum.

Menajer kapıdan girmiş beni kontrol ediyordu. Bu geçen iki günde hayatım boyunca bütün nefretlerimi onda toparlamıştım. Durduk yere laf atıyor, yaptığım dans hareketlerini beğenmiyor çalışma saatimi iki katına çıkarıyordu. Oturduğum yerde dikleşmiş bakışımı ondan çekmiştim. Giydiğim kıyafetlerden dolayı çok rahatsızdım. Giyeceğim kıyafetlerimi elime tutuşturduğunda ilk dehşete uğramıştım. Kıyafeti günler önceden ayarlamış, makyajı dahi ben seçmiştim. Ancak kendisi son ana kadar ses çıkarmamış daha sonrasında elime tutuşturmuş, giymemi istemişti. Karnımın görünmesinden rahatsız değildim önemli olan şu anda karnımı gözler önüne sermek istemiyordum.

 Karnımın görünmesinden rahatsız değildim önemli olan şu anda karnımı gözler önüne sermek istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"neden daha bitmedi birazdan kırmızı halıya çıkacaksın" sinirden gözlerim doluyordu. Ödül törenine eğlenmek için katılmıştım. Bebeğimi hayranlarım ile tanıştırmak, anı biriktirmek istiyordum. Hayatımı şu birkaç günde zehir etmişti. Tekrardan sorsalardı ödül törenine katılır mısın arkama dahi bakmadan kaçar giderdim.

Yoongiye içimde olan çatışmaları anlatamıyordum, korkuyordum. başına dert açmasını istemiyordum.Son kez aynadan kendime bakıp. Makyaj yapan kadına teşekkür edip kendime ayrılan yerden çıkıp arabaya ilerledim.

Uzun bir yolculuktan sonra ödül töreni yerine gelmiş. Arabanın kapısının açılışını bekliyordum. Kafamı sağa çevirdiğimde bizim çocukların kırmızı halıda olduğunu gördüm. Çocuklar pozlarından ve röportajlarından sonra ilerlemiş, yoongi ise gitmemiş orada bekliyordu. İlk şaşırmıştım bir sorun mu olmuştu, menajere dönüp

"bir sorun mu var" gözlerini üzerime dikip baştan aşağı düzmüştü, bu hareketi yeterince midemi bulandırdı. Gülümsemesi tiksinmeye dönüşmüş bana mirlerini yağdırmaya başlamıştı.

"hayır in şimdi"

"terbiyeni takın, lütfen . yeterince sorun yokmuş gibi moralimi bozuyorsun" sinirlerimi saklamayı bırakmış, nefretimi kusmaya başlamıştım. Arabadan indiğimde ellerim çıplak karnıma düşmüş. Hafif ürpermiştim. Yoongi ile göz göze geldiğimizde kaşları hafif çatılmıştı, bu kıyafetleri giymemi beklemiyordu. Sevgili kocamı görmek içimdeki bütün huzursuzluğu alıp götürmüştü. Yüzüme gülümseme yayılmıştı.

BEN İYİYİM -MYG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin