bu sefil maske nihayet ne zaman düşecek
evet, ben kahraman değilim, ben kötü adam değilim
ben neredeyse hiçbir şeyim
-WİLD FLOWER-
Uykumdan kalmamın tek nedeni mide bulantısıydı. Yataktan hızlıca kalkıp banyoya koştum. Mide bulantım olmasaydı daha yatabilirdim öyle bir yorgunluk vardı üzerimde. Odamın kapısının açıldığını duymuştum ancak kafamı kaldırıp bakamamıştım.
Annem beni görür göremez "eun iyi misin" kafamı iki yana sallamıştım mide bulantısı en nefret ettiğim şeydi. Beni kaldırıp elime hamilelik testini tutuşturmuştu.
"testi yap ve aşağı gel seni bekliyorum" ne kadar zaman geçse de gözlerimi testten alamıyorum oradaki çıkacak çizgi beni korkutuyordu testi kenarı atıp yapmamak istemiştim ama aynı zamanda küçük bir bebek düşünmekten de geri duramıyordum.
Testi yapıp klozet kapağını kapatıp üstüne oturdum. Testi yan tarafa koyup bekledim, birkaç dakika beklemek sanki birkaç yıl gibi gelmişti bana. Korkudan ve heyecandan bakamamıştım gelecekti beni korkutan daha ben büyümemişken o çocuğa nasıl bakabilirdim ki. İyi bir anne olabilir miydim.
Gözlerimi teste çevirdiğimde çift çizgiyi görmem ile göz yaşlarına boğulmuştum. Anne oluyordum, yoongi nasıl tepki verecekti, ya istemezse. Banyodan çıkıp yatağıma oturmuştum elimdeki teste bakmaya devam ediyordum.
Kapının açılması ile annem içeri girmişti "bekledim ancak gelmedin" ağlamaya devam ediyordum annem bu durumumu görünce "istediğin sonuç çıkmadı mı denmeye devam edersiniz üzülme eun" kafamı iki yana sallayıp testi gösterdim
"ne güzel işte ağlamaya neden devam ediyorsun bir yerin mi acıyor"
"hayır sadece bana bu hayal gibi geliyordu. Ya yoongi istemezse"
"neden istemesin bir kavga ettiniz diye sana sevgisi azalacak mı" annem ilk defa benimle çok iyi ilgileniyordu. Annemin bana böyle davranması hormonlarıma iyi gelmiyordu.
"haydi kalk kahvaltıya sonra hastaneye gidersin benim şirkete gitmem lazım baban şüphelenmesin" testi çekmeceme koyup kahvaltıya inmiştim. Midem bulanmaya devam etse de birkaç lokma aldım bunları geri çıkaracağımı biliyordum. Doktoru aradığımda öğleden sonra gelebileceğimi söylemişti. Telefonuma mesajlar gelmeye devam etse de bakmamıştım sabah şimdi vaktim varken okumaya başladım.
***
Namjoon:
Dün gece neydi ya
Yoongi:
İçecekseniz ağzınızla için götünüzle değil
Seokjin:
/yanlış guruba yazıyorsunuz/
Taehyung:
/ hala bir şeyler olduğunun farkında değil/
Jimin:
Benim lavabo da ne işim var
Ve burası yabancı bir yer
Jungkook:
Benim koltukta ne işim var
Seokjin: