-2-

40 3 1
                                    


Eve gel,Yatakta uzanıp düşünelimBenim hatam mıydı?Baş döndürücü geceAniden...

00.00 Zero O'Clock



Sabah kalktığımda yoongi daha uyanmamıştı bir duşa girip çıkmıştım. Mutfağa geçip ikimize kahvaltı hazırlamış tam onu uyandıracak iken merdivenlerden acele hareketlerle aşağı iniyordu biraz vakit geçireceğimizi düşünmüştüm.

" kahvaltı hazırlamıştım nereye"

"geç bile kaldım bebeğim işlerim var çocuklar beni bekliyor"

"bari birkaç bir şey yeseydin" dudaklarımı büküp onun aklını çelmeye çalışıyordum o da bana kıyamayacağını düşünüyordum en azından ama hiç de tahmin ettiğim gibi olmamıştı.

"çocukça hareketler yapma eun işlerim var diyorum" dediklerinden dolayı moralim bozulmuş olsa da belli etmemeye çalışmıştım. Belki o haklıydı hareketlerim çocukcaydı.

"sen kahvaltını et ben çıkıyorum" ben de zannetmiştim ki dün akşamdan sonra aramızda ki soğuk sona ermişti . Yanılmıştım koltuğa oturup düşünmeye başladım acaba ben istemediği bir şey mi yapmıştım bu kadar sinirli ve soğuktu ya da benden mi sıkılmıştı.

Böyle oturursam daha çok daha çok düşünecektim üzerimi giyinip şirkete gelmiştim dava dosyalarına çalışmam gerekiyordu yakın zamanda davam vardı sonuçta .

Aradan saatler geçmişti belki yoongi yumuşacağını var sayarak telefonu elime alarak mesaj atmıştım.

***

Hayatımm napıyorsun

Seni çok özledim

Yoongi:

Odamda bir şarkı üzerine çalışıyorum

Bir sorun mu vardı


Ah hayır sadece sana yazmak istemiştim

Biraz da sıkıldım

Yoongi:

Her sıkıldığın da yazacak mısın

İşlerim çok yoğun eun


Ne

Seni rahatsız mı ettim

Özür dilerim yoongi-ah

Seni rahatsız etmek istememiştim

/yine kalbimi kırıyorsun/

/hiçbir şey olmamış gibi davranmaktan bıktım/

/ sana neler oldu böyle/

/ fark etmeden kalbini kıracak bir şey mi yaptım/

/söyle lütfen/

Yoongi:

İşlerle uğraştığımı söylemiştim

Değil mi

Senin işin olmaya bilir ama ben çalışıyorum

Eun

BEN İYİYİM -MYG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin