-3-

31 3 2
                                    


Sensiz yaşayamıyorum

Kurusam da sana ulaşmak için daha çok uzanıyorum

-RUN-



Woo bin in videoyu bana göndermesinin üzerinden bir uçuk ay geçmişti aradan geçen bu kadar zamanda yoongi ile aramızdaki soğukluk biraz kaybolsa da hala devam ediyordu sanırım onun bu hallerine alışmıştım ya da bunu seçmiştim. Bugün evlilik yıl dönümümüzdü kendimce plan kurup aramızdaki buzların eriyeceğini düşünüyordum.

Biraz da ona hak veriyordum gün içinde çok yoruluyordu eve geldiği halde çalışmaya devam ediyor ben bile bundan dolayı çok yorgun olurdum. Ancak bana böyle davranmasını çözemiyordum telefonu elime alıp.

***

Yoongi-ah

Sevgilim bugün erken gelir misin?

Yoongi:

Neden eun


Bir nedeni yok senin yanımda olmanı istiyorum

/ yoksa unuttun mu /

/ yok ya unutmazsın herhalde/

Yoongi:

Elimden geldiğince erken gelmeye çalışacağım

Çıkışta çocuklarla beraber bir şeyler içeceğiz


İçmesen

/ belki beraber şarap içeriz diye düşünmüştüm/

Erken gelmeni itiyorum

Lütfen beni kırma

Yoongi:

Çocuklarla vakit geçireceğiz biraz

Neden bu kadar taktın ki


Bugünün tarihi ne yoongi

/tanrım unutmamış ol/

Yoongi:

4 mayıs eee

Ne eesi yoongi


Yoongi:

Seni anlamıyorum eun

***

Görüldü atıp çıkmayı tercih ettim, ben ne kadar konuşmaya devam edersem o kadar sinirlenecektim. Son zamanlarda duygularıma hakim olamıyordum. Yoongi ve benim sevdiğim yemeklerden yapıp masalara dizmiştim. Mumları yakmamış,  yoonginin gelmesine yakın yakardım. Telefonu elime alıp biraz vakit geçirmeyi seçmiştim.

Saat 12 ye geliyordu yoonginin erken geleceğine inandım. Yarım saat önceden yaktığım mum yanmaya devam ediyordu. Telefonda dolaşmaktan sıkılıp kenarı attım onu geri alıp tekrar aradım telesekreterin tek dediği aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar arayınız....

BEN İYİYİM -MYG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin