Sadece etrafta koşuyorum.
Seni özledim seni kaybettim
Acelem var.
Beni sildin, beni unuttun.
-134340-
Arabama yaklaştığımda yeni bir kağıt asılı olduğunu gördüm. elime alıp hemen arabama bindim tekrardan woo binin olduğunu biliyordum. euncum canım sana yaptığım iyiliği hemen unutmuşa benziyorsun. Devam edelim mi iyilik yapmaya, sadece bekle
Artık bıkmışlık ile arabayı çalıştırıp eve sürdüm babama bugün şirkete gidemeyeceğimi söylememiştim ne diyeceğini az çok biliyordum tek istediğim onunla fazla aynı ortamda kalmamak. Eve vardığımda annem ve babam eve gelmişlerdi. Akşam yemeği hazırlanıyordu. Ellerimi yıkayıp hemen aşağı inmiştim.
Babam sorun olduğunun farkındaydı ama konuşmak istemiyor gibiydi. Şu anda çok açtım onunla uğraşamazdım. İştahım şimdi açık olsa da sonrasında midemin bulanacağını biliyorum iştahım varken yemek yiyim sonra midem bulandığında hiç olmazsa midem boş olmaz.
"evlendin diye yemeğine dikkat etmiyor musun"
" dikkat ediyorum baba ancak bugün yemek yemeyince açıktım sadece" konu açmak için bunu söylediğini biliyordum.
" normalde gelmezsin ne oldu da geldin şimdi"
" yoongi bir projeye hazırlanıyordu bende evde tek kalmak istemedim"
" sorun yok yani" şüpheci tavırla yaklaşıyordu biliyor ama konuşmuyordu. bu halleri kafamı karıştırmıştı.
"evet baba zaten yarın evdeyim, işleri bitiyor"
"bugün neden şirkete gelmedin"
"yarın bir davam var ona burada hazırlanıyordum. Bay mini ziyarete gittim bir de bir projeye hazırlanacağım"
"umarım bu işi başarırsın"
"tabi ki de baba ben senin kızınım" yalaklık yapmaktan zarar gelmez yoksa babamın kuruntularıyla ilgilenemezdim telefonun çalması ile
" size afiyet olsun bayan min arıyor" telefonu göstererek yukarı çıktım. Bayan min acaba aramızdaki sorunu mu duymuştu. Umarım üzülmezdi
"kızım nasılsın"
"iyiym anne sen nasılsın"
"ben de iyiyim kulağıma bir takım duyumlar aldım"
" ne gibi anne"
"yoongi ile mi tartıştınız"
" hayır anne sadece karı koca arasında olan laf atışması, birbirimizi kırmaktansa biraz ayrı kalmaya karar verdik hem yarın eve gideceğim. Yoongi mi söyledi."
"ağzından kaçırmış olabilir. Duyunca çok üzüldüm sen dert etme yoongi buraya gelsin kulağını çekeceğim. Yarın bize yemeğe gelin."
"tamam anne. Yoonginin bundan haberi var mı"
"var var ilk onu aradım biraz sövmüş olabilirim ama neyse. Yarın için istediğin bir şey var mı"