မောင်ပျော်ရဲ့လား အပိုင်း(40)

1.3K 68 12
                                    

မောင်ပျော်ရဲ့လားအပိုင်း (40)

🐥..မောင်ရယ် အရမ်းလွမ်းတာပဲ ဒါပေမဲ့မောင့်ကိုမယုံရဲတော့ဘူးမောင်...

🐰..မောင်လည်းပဲလွမ်းနေခဲ့တာ ဒါကြောင့်
မောင်မနေနိုင်တော့လို့ အကိုနဲ့ပတ်သက်တဲ့ jikook mm လေးတွေ ပြန်ကြည့်မိတယ်အကို...

🐥..ကိုသိတာပေါ့ ညကvideoလေးတွေကြည့်ရင်း မောင်ပြုံးနေတာမြင်တော့ ကိုပိုပြိးအချစ်ပိုရပြန်ပြီကွာ...

🐰..အကိုကဆုံမယ်သာပြောနေတာ အခုချိန်ထိလဲမဆုံရသေးဘူး ကြာရင်မောင်စိတ်မရှည်ဘူး လာခဲ့လိုက်မှာ...

🐥..ကိုအလုပ်တွေမပိးသေးလို့ပါမောင်ရယ်...

🐰..အလုပ်ပိးတာနဲ့ မောင့်ဆီအရင်လာခဲ့ပါနော်...

🐥..မောင်ကလဲ ဘာတွေလောနေတာလဲ တော်ကြာပန်ကိတ်မတွေလောင်နေကြဥိးမယ်..

🐰..အကို မောင်လေ ညကတည်းက သူတို့ကို ပြာကျအောင်ရှို့ထားပြီးပါပြီ...

🐥..ဟင်...ဟုတ်လား...

🐰..ဟုတ်တာပေါ့ စာကလေးမကိုကြည့်ပါလား ည၁နာရီ ထိုးထလောင်ပြိးတော့ fic တောင်မရေးနိုင်ဘူးလေ သူတော်တော်ပြာကျသွားပြီ

🐥..ဖြစ်နိုင်တယ် သူ့ကို့ကြည့်ရတာ ကိုတို့mmတွေလိုက်ရှာနေပုံရတယ်...

🐰..ဟုတ်တယ်အကို မောင်ပျော်ရဲ့လား အပိုင်း(40)တောင်အခုချိန်ထိ တစ်လုံးမှ မရေးနိုင်သေးဘူးလေ...

🐥..ဟုတ်ပ သူတော်တော် ပြာကျ...

🐰..သူတင်မဟုတ်သေးဘူးအကို သူ့gpထဲက ကလေးတွေကော သူ့fic ဖတ်တဲ့ကလေးတွေကောပဲ...

🐥..ဘာဖြစ်လို့လဲ မောင်...

🐰..ဘာဖြစ်ရမလဲ လေပါ်မှာလွင့်နေတဲ့လူတွေနဲ့ ပြာကျသွားတဲ့လူတွေနဲ့ ပြည့်နေတာပဲ...

🐥..ကဲပါမောင်ရယ် သူတို့ကိုပြောမနေပါနဲ့ ကိုတို့တွေ ဘယ်လိုထပ်ရှို့ရင်ကောင်းမလဲဆိုတာပဲ စဥ်းစားထား...

🐰..စိတ်ချပါအကိုရဲ့...

🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

ေမာင္ေပ်ာ္ရဲ႕လားအပိုင္း (40)

..ေမာင္ရယ္ အရမ္းလြမ္းတာပဲ ဒါေပမဲ့ေမာင့္ကိုမယုံရဲေတာ့ဘူးေမာင္...

..ေမာင္လည္းပဲလြမ္းေနခဲ့တာ ဒါေၾကာင့္
ေမာင္မေနနိုင္ေတာ့လို႔ အကိုနဲ႕ပတ္သက္တဲ့ jikook mm ေလးေတြ ျပန္ၾကည့္မိတယ္အကို...

..ကိုသိတာေပါ့ ညကvideoေလးေတြၾကည့္ရင္း ေမာင္ၿပဳံးေနတာျမင္ေတာ့ ကိုပိုၿပိးအခ်စ္ပိုရျပန္ၿပီကြာ...

..အကိုကဆုံမယ္သာေျပာေနတာ အခုခ်ိန္ထိလဲမဆုံရေသးဘူး ၾကာရင္ေမာင္စိတ္မရွည္ဘူး လာခဲ့လိုက္မွာ...

..ကိုအလုပ္ေတြမပိးေသးလို႔ပါေမာင္ရယ္...

..အလုပ္ပိးတာနဲ႕ ေမာင့္ဆီအရင္လာခဲ့ပါေနာ္...

..ေမာင္ကလဲ ဘာေတြေလာေနတာလဲ ေတာ္ၾကာပန္ကိတ္မေတြေလာင္ေနၾကဥိးမယ္..

..အကို ေမာင္ေလ ညကတည္းက သူတို႔ကို ျပာက်ေအာင္ရွို႔ထားၿပီးပါၿပီ...

..ဟင္...ဟုတ္လား...

..ဟုတ္တာေပါ့ စာကေလးမကိုၾကည့္ပါလား ည၁နာရီ ထိုးထေလာင္ၿပိးေတာ့ fic ေတာင္မေရးနိုင္ဘူးေလ သူေတာ္ေတာ္ျပာက်သြားၿပီ

..ျဖစ္နိုင္တယ္ သူ႕ကို႔ၾကည့္ရတာ ကိုတို႔mmေတြလိုက္ရွာေနပုံရတယ္...

..ဟုတ္တယ္အကို ေမာင္ေပ်ာ္ရဲ႕လား အပိုင္း(40)ေတာင္အခုခ်ိန္ထိ တစ္လုံးမွ မေရးနိုင္ေသးဘူးေလ...

..ဟုတ္ပ သူေတာ္ေတာ္ ျပာက်...

..သူတင္မဟုတ္ေသးဘူးအကို သူ႕gpထဲက ကေလးေတြေကာ သူ႕fic ဖတ္တဲ့ကေလးေတြေကာပဲ...

..ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေမာင္...

..ဘာျဖစ္ရမလဲ ေလပၚမွာလြင့္ေနတဲ့လူေတြနဲ႕ ျပာက်သြားတဲ့လူေတြနဲ႕ ျပည့္ေနတာပဲ...

..ကဲပါေမာင္ရယ္ သူတို႔ကိုေျပာမေနပါနဲ႕ ကိုတို႔ေတြ ဘယ္လိုထပ္ရွို႔ရင္ေကာင္းမလဲဆိုတာပဲ စဥ္းစားထား...

..စိတ္ခ်ပါအကိုရဲ႕...

မောင် ပျော်ရဲ့လားWhere stories live. Discover now