Gözlerimi açtığımda her yerin çok karanlık olduğunu gördüm adım atsam kötü bir şey olacak gibiydi. Önümü görebilecek bir şeyler bulmam gerekiyordu. Etrafa bakıyorum ama pek bir şey görünmüyordu. Sağ tarafıma baktım bir şey yok sol tarafıma baktım hiç bir şey görünmüyor. Nasıl ilerleyecektim bilmiyorum.
Düşünmeye başladım o sırada önümden hızlıca uçan bir şey geçti. Ne olduğunu anlamadım o hızla bir daha geçti. Çok korkuyordum, çok şaşırdım, elim ayağım titriyordu. Aklıma bir şey gelmişti, o ışıklı şeyi yakalayabilirsem önümü görebilmek için kullana bilirdim. Korkmamalıyım kendimi cesaretlendirdim.
O uçan şeyin gelmesini bekledim. Ses çıkarmadan kıpırdamadan bekledim. Kanat sesleri geliyordu evet o uçan şey geliyordu. Artık tutmak, yakalamak için hazırdım. Gözlerimi kapatıp ellerimle hızlı bir şekilde yakaladım. Gözlerimi açtığımda birden gülme krizi tuttu beni, "korktuğum şey bu olamaz, bundan korkulur mu hiç yaa..
"Sakin bir şekilde benden korkma ben sana zarar vermeyeceğim. Ellerimle hafif, canını yakmayacak bir şekilde tuttum. Ateş böceğini önümü aydınlatmak için kullanabilirim. Artık hazırım elimde ışığım korkusuzca gidebilirim.
Yavaş adımlarla etrafa bakarak ilerledim. O kadar çok yürüdüm ki artık yürüyecek halim kalmadı. Çok yorulmuştum, dayanamayıp yere oturdum. Biraz oturduktan sonra ışıkları yanan okula benzeyen bir yerdi, oraya gidebilirdim.
Hızlı bir şekilde o yere doğru ilerledim okulun kapısının oraya kadar gelebildim ama çok garip kapısı vardı. Kocaman dev kadar kapısı vardı. Kapının ortasında kocaman tersten bi soru işareti vardı ve çok garipti ilk defa böyle bir şey gördüğüm için çok şaşırdım.
İçeri doğru ilerledim, sağıma soluma bakarak ilerliyordum. Gördüğüm heykeller karşısında şok oldum. Rüyalarıma kabus gibi çöken o siyah kapüşonlu adamın heykelleri vardı. Birinde renklere göre kapüşonlu heykeller vardı.
Çok şaşırmıştım ilerledikçe çok şaşırıyor ve korkuyordum. En çokta ilerideki heykeller beni şaşırtmıştı. Siyah kapüşonlu adam ortada diğer kapüşonlu heykeller etrafında duruyordu. Orada bile yüzü görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KAPÜŞONLU ADAM
FantasíaBenim bildiğim doğruların yanlış olmasından korkuyorum, çok korkuyorum.