cap 6: Începem

37 6 0
                                    

Medie Alec.

Pov. Zero

     Stăm de minute bune fără să spunem nimic. Directoarea încă așteptand cu mâinile în sân un răspuns de la noi, pentru a vedea cine va pleca.
O privesc de parcă aş putea să o omor cu privirea.
"O să plătească pentru asta."

Director: n-am toată ziua la dispoziție.

     Îşi dă ochii peste cap plictisită si plescăind din buzele aproape inexistente. 

Eu: dar de ce noi? Sunt unui care stau și câte 5 în camera, de ce nu v-ați dus la ei?|rastindu-mă la ea.

     Revoltat mă apropi de ea și gesticulând din mâini. 

Luca: și în plus de ce a-ți vrea să-l puneți cu unul dintre noi? Din câte stiam nu prea ne vreţi în jurul celorlalţi băieţi.

Aron: întocmai, e de la sine înțeles că vreți să-l enervați pe Zero, dar totuși copilul ăla nu are nicio vină.

Zero: e păcat de Alec, doamna Witch.

     Încercăm noi sa o ducem cu vorba, sperând că poate reușim s-o convingem. Stiind oricum că nu vom reuşi dar încercarea moarte n-are.

Director: aveți timp până diseara, înainte de ora stingeri să vă hotărâți.

     În timp ce vorbeşte, se îndreaptă către uşa şi făcând semn la ceas că nu mai avem mult timp. După ce iese din camera noastra si închide uşa în urma ei. Oftăm zgomotos si ne trântim toţi 3 pe patul meu, stând întinşi pe spate şi încercând să găsim o soluţe.

Eu: ce facem acum?

     Zic cu o voce parcă pierdut în gol.

Aron: să-l luăm la bătaie pe băiatul nou, așa va fi nevoită să ne țină departe de el.|dând cu pumnul în palmă.

Luca: nu, hai sa nu implicăm bătaia momentan, vom avea de suferit noi după. Trebuie sa ne gândim la altceva.

     În timp ce ei scot tot feluri de ideei, mă ridic din pat si mă îndrept către geam, deschizându-l si îmi aprind ţigara, stând si privind gânditor pe geam. 

Pov. Alec

     După ce a plecat Zero, am intrat înăuntru şi începând să mă instalez. Camera nu-i wow dar nici groaznică, un geam lângă pat și o ușă care duce către baie. E destul de spațioasă, două paturi separate si cu un dulap micuț între ele. Camera este deschisă către o bucătărie inexistentă, doar o măsuță, un mini frigider, lângă geam.
" Loc perfect pentru fumat".
     Îmi aleg patul de lângă perete, îmi pun bagajul sub pat și mă îndrept către baie. Baia e simpla, un duș, toaletă și chiuveta. Dau drumul la robinet vrând să mă spăl pe faţa.

Eu: draceeee.

     Mă restesc când ating apa rece ca gheaţa efectiv. O dau înspre caldă dar se pare ca nu există.

Eu: cum dracu voi face baie cu apa asta?

     Îmi dau cu apa pe faţă pentru a mă trezi la realitate, sperând că visez. Aud pe cineva ciocănind, aşa că ies din baie si mă îndrept către uşă. Nici nu deschid bine că persoana de după intra ca şi cum ar fi la el în caşă.

Eu: intră, nicio problema.|zic ironic.

     Făcându-i semn să intrăm și închid ușa. Îmi întorc privrea către băiatul care stătea cu spatele la mine, îndreptându-se către geamul de la "bucătărie" și își aprinde o țigară.
Mă apropii de el, vrând să-i văd fața.

Unul împotriva celuilaltUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum