hjisung
liked by lleelix and 3.505 others
hjisung @llenowlleelix photo by ?
hjisung jisung's lixieliked by samjin and 2. 500 others
hjisung ne yapmam lazımsamjin kedilerime zarar verme.
hjisung babaları benim artık•
kucağında kendisine sürtünen miniğin burnunu sevmesi eline minik bir çizik almasını sağlamıştı, teması beklemeden keserek kızgın bakışlarını turuncu tüylüye yöneltti. "tamam sevmiyorum ne kızıyorsun hemen."
cümlesiyle mutfaktan başını dışarı çıkardı minho, fazlaca sinirli olan kedisinin neler yapacağını en iyi kendisi biliyordu çünkü.
"soonie, yaramazlık yapma." cümlesinin bitimiyle jisung'un kucağından atlayıp kendisinin yanına gelerek bacağına yaslandı. mırıldanmasına kulak asmadan koltuğa ilerleyip lacivert tutamlara elini daldırdı. parmağını gösterip dudağını büzen bedene karşı önüne eğilip kesik olan kısma dudaklarını bastırarak gülümsedi.
"beni sevmedi."
başını iki yana sallayarak gözlerinin içine baktı.
"sadece kıskandı, daha önce bu kadar ilgisiz kalmamıştı."
omzunu silkerek yanını patpatladı eliyle oturması için, vakit kaybetmeden istediğini yaparak kollarını jisung'a sardı minho. kısa süren bu sarılışın ayrılma sebebi ise turuncu bir tüy yumağı olmuştu.
"ama ben sevgilimle ilgilenemiyorum ki, uyku saati gelmedi mi bu kedinin." kurduğu cümleyle yüzünden eksik etmediği gülüşü tekrardan sunmuştu jisung. kediyi kollarının arasına alarak odasına ilerledi minho. han ise düşündü, hayatı boyunca neden böylesine mutlu olmayı reddettiğini. küçük bir papatyayı dalından koparmak yerine gözleriyle sevdiğini hissediyordu, o denli sevildiğini de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarettes after sex minsung
Short Storydudağının izini taşıyan sigara hala cebimde güzel gün ışığım.