Sığınağa ışınlanırlar Caroline elini Sam'in omuzundan yavaşça çeker. Mimiksiz bir şekilde Sam'e bakar.
C: Direk başlayayım mı yoksa bir şeyler ikram edecek misin ?
Ona bakar ve sırıtır çünkü istediğini elde etmiştir. Yavaş yavaş Sam'i avuçlarının içine alıyordur. Kendine yeni bir kukla bulmuştur.
S: pekala..
Yavaşça ona bakarak dolabı açar ve içinden pentagram kilitli kelepçesini alıp onun bileklerine takar. Onu yavaşça sandalyeye iter ve gözlerinin içine bakar. Taktığı kelepçe sayesinde Caroline ışınlanamaz o alana sabitlenir.
C: Ooo sert seviyoruz anlaşılan
Ona bakar ve pis pis sırıtır. Aynı zamanda da bileklerine bakarak tedirgin olur.
S: Şimdi seni dinliyorum şeytancık
C: Sen çok ikna olmasan da biz seninle aynı taraftayız Geyik. Senin düşmanın Lucifer, aynı şekilde benim de, ama benim senden farkım güçlerim. He bir de şey farkı da var..
Alay ederek konuşur onunla güler ve gözlerini kısar
C: Çok sevdiğimiz Lucifer'in seninle olan tüm planlarına hakimim. Seni uyarmaya geldim, eğer anlaşmayı kabul edersen beni zora sokmazsan sana her şeyi harfiyen anlatacağım ama beni zora sokarsan o tatlı ruhun bedeninden çıkacak Geyikçik
S: pekala şeytancık, şimdi sana basit bir şekilde anlatacağım ; Ben evet demediğim sürece Lucifer benim piyonumdur. Ben onun değil! Bu zamana kadar onu yendim ve buna dayandım şimdi hangi yüzle buraya gelip beni aşağılıyorsun..
Ona bakar gülerek yavaşça bıçağı boğazında gezdirir.
S: Şimdi.. ya benimle daha usturuplu konuşursun ya da seni o çukura hapis ederim. ANLAŞILDI MI!!
Yavaşça kaşlarını çatar ve gözlerini kısarak bakar
C: Gerçekten kırılmaya başlıyorum Geyikçik ben o kadar özenle kelimelerimi seçerken beni tehdit etmen kırıcı..
Ona bakar dudak büzer, üzgünmüş gibi yapar sonra ciddileşip ona bakar sırıtır.
C: Pis egon yüzünden olayın farkında değilsin sana iş birliği yapmak için geliyorum bana burda gurur meselesi yapıyorsun. İkimiz de çok iyi biliyoruz bu ilk şeytanla anlaşman olmayacak!
S: Eğer yaptığımız anlaşmaya uymazsan o küçük kafanı koparır o cehennem zebanilerine yediririm. Sana hala güvenmiyorum ama yine de seni dinliceğim
Ona bakar aslında Sam'in kafasında tamamen bambaşka bir şey vardır. İstediği şey ondan bilgileri alıp, onu öldürmektir. Bu sayede tek taşla iki kuş vuracaktır.
S: Seni dinlerken bana laf sokarsan veya beni aşağılarsan seni cezalandırırım.
C: Off gerçekten çok sıktı bu tehdit etmelerin, normal konuşamıyor musun ya sen.
Ona bakar tekrar ciddileşir gözlerini kısar
C: Sen bana güvenmiyorsun diye kendimi sana güvendirmeye çalışmayacağım Sammy. Senden korkmuyorum ama eğer sen bana güvenmezsen olacaklardan korksan iyi edersin. Lakin sonunu biliyorum hiç hoş olmayacak, işte o zaman cehennemde görüşürüz.
He bir de, sanki bilmiyormuş gibi yapma Şeytan aşkına bir şeytanla anlaşma yaparsan bu anlaşma gerçekleşene kadar devam eder dur durak bilmez. Bir şeytan asla yalan söyleyemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı'nın Piyonları
FantasíaCaroline Hope Cowen cehennem in baş şeytanlarından Lucifer'in sağ koludur. Lucifer Caroline'nin en büyük düşmanıdır. Onu yenmek için işine engel olup bedeni olan Samul Lux'ın karşısına çıkar. Lucifer'in planları hakkında Samueli uyarmaya ilk kez ceh...