Jisung'dan
"Hay ben böyle işin!" Sabah sabah yine söverek kalkmış ve yanımda duran telefonumdan alarmımı kapatmıştım aslında kapatmakta istemiyordun çünkü what is love çalıyordu. -Uyku sersemi yaklaşık beş dakika süren uzun uğraşlarım sonucu kapattım bu arada ama çakırmayalım-
"Ben varya bu okulu yapanı-" lafımı tamamlayamadan annem içeri girince susmak zorunda kalmıştım. Sanki demin hiç ana bacı sövmeye başlamayackmışım gibi, bir yavru köpek edasıyla gözlerine bakmıştım
"Kahvaltı hazır ve sen hala hazır değilsin Jisung!" Kusura bakma annecim karga bokunu yememiş daha ama ben okul için uyanıyorum. Lütfen ya bana bir madalya falan takalım yemin ederim benden azimlisi mezarda, tüm devamsızlığımı okulun son haftası kullanmak için saklıyordum bu yüzden her Allah'ın günü okula gidiyordum.
Anneme dönüp "Etik değil anne, hiç etik değil..." Diyerek cevap verince bana göz devirmişti.
"Arkadaşların gelir birazdan çabucak hazırlan hadi." Annem daha fazla bir şey söylemeden benimde bir şey söylememe izin vermeden odamdan çıkmıştı. Bir dakika kadar yerdeki parkeyle bakışarak "ben neden burdayım?" Sorgulaması yaptıktan sonra annemin adım seslerini duyup ışık hızında -bence daha hızlı- hazırlanmış ve sanki deminden beri hazırmışım gibi yatağa oturmuştum.
Annem içeriye "Kaldır elleri!" Diyen polisler gibi girince ben hala sakinliğimi korumaya çalışıyordum. Nefes alamıyorum çünkü demin çok hızlı hazırlandım...
"Hadi kahvaltıya ne bekliyorsun oğlum?" Annemin peşinden odadan çıkmış ve mutfağa geçip bir şeyler atıştırmak için masaya oturmuştum.
"Lanet olsun bu hayat, lanet olsun bu sevgim!" Bir anda yükselince babam gazetesinden kafasını kaldırıp 'Bu çocuk benden olamaz.' bakışı atıp geri kafasını gazetesine gömmüştü.
"Baba ne oldu bizim şu coinler ya?"
"Oğlum Osmanlı'nın çöküşünden daha hızlı bir çöküş yaşadık, Osmanlı böyle çökmemiştir yani." Babam derin bir nefes vererek masadaki salatalıktan bir çatal almıştı.
"Etik değil ya..." Üzüntüyle söylenerek ayağa kalkmıştım.
"Kaçtım ben!" Anneme ve babama el sallayarak evden çıkmıştım.
"Jisung, bağcıklarını bağla bak düşeceksin şimdi!" Ya şom ağızlı ya da anneler hissediyor bilmiyorum ama tam "Yok ya bir şey olmaz, düşmem ben!" Diyecekken kendimi yerde bulmuştum.
Önümde gülen Jeongin'i görünce bacağına bir tekme sallamıştım.
"Ah, koptu koptu hayvan!"
Yerden kalkıp üstümü başımı silkelemiştim.
"Kafanı kopartacağım bak, kes sesini çok gerginim şu an." Jeongin gülerek enseme geçirmişti.
"Oğlum, sen laftan anlamıyor musun lan?" Üstüne yürüyünce o da benim üstüne gelmeye başlamıştı.
"Hayırdır oğlum sen?"
"Asıl sen hayırdır lan! Oha ayakkabılarını yeni mi aldın lan?"
"Ha evet ya yeni aldım da basma yani kanka..." Geri geri kaçmaya başlamıştım.
"Olmaz bak çabuk yırtılır!" Jeongin'de peşimden koşturuyordu. Arkamızda bıraktığımız Seungmin ve Felix ikilisini hatırlayınca bir an duraksamıştım.
"Kanka bir şey unuttuk." Söylediğim şeyle Jeongin ceplerini kontrol etmeye başlamıştı.
"Abi çıkış kartımı unutmuşum!" Ya bu çocuk harbi salak, süzme ama hani hakiki olanlar varya onlardan.
"Ya gerizekalı, Seungminle Felix'i unuttuk!" Jeongin aydınlanma dönemine gelmiş mağara adamları gibi yemin ederim abartmıyorum möleyerek "HÖÖĞĞ" sesi çıkarmıştı.
"Neyse çıkış kartımı unuttum acım büyük kanka dokunmayın çok fenayım." Jeongin yüzünü ağlamaklı bir hale getirip burnunu çekmişti. Daha fazla bu zekasızlığa katlanacak halim yok, yeterli.
***
Etik Değil
Jisung
Arkadaslar biz sizi unuttuk ama sorun olmamistir umarimSeungmin
Yok ne sorunu okula gelince yiyecegin dayagi dusunerek gelFelix
Cap capJisung
Yeter Felix yeter tamam en Can sensin tamam mı tamam en Felix Kasabalı sensin oldu mu yeter artık koyucam bir tarafına yeterFelix
Çok yakından bakarsaniz sinirlendigini anlayabilirsinizJeongin
Papatya çayıyla geçmesini beklediğim sinirim ektedirJisung
Jeongin yürüJeongin
😔Felix
Kanka zatenJisung
Etik metik dinlemem valla kayarım ananaSeungmin
Bu niye gerginFelix
En son snap attiginda K-dramadaki serwfsiz erkege sovuyorduJisung
Hatırlatma kes***
Okula geldiğimizde garip bir sessizlik vardı, normalde herkes bahçede olurdu aslında ama şimdi kimsecikler yoktu bahçede.
"Arınma gecesi." Jeongin'in dediği şeyle ona bakmış ve onaylarcasına kafa sallamıştım.
"Bence de..." Kafama yediğim topla kendime gelmiştim.
"Değilmiş yanlış alarm!" Bir yandan kafamı tutuyor bir yandan konuşuyordum. Topu atan üst sınıfı görünce ani gelen özgüven patlamamla birlikte sertçe çıkışmıştım.
"Nereye atıyorsun kardeşim ya! Kör müsün, ayağına sokayım senin ben!" Jeongin ağzımı kapatmış beni içeriye çekmeye çalışıyordu.
Beklemediğim bir şekilde sesim karşıya kadar duyulmuştu. Çocuk önce küçük bir kahkaha patlatmış ve sesini bana duyurmak için yükselterek konuşmaya başlamıştı.
"Tutmayın küçük enişteyi salıverin gitsin!"
***
Yeni fic hayırlı olsun o zaman, Konyalım Yürüden sonra bir de bunu yazalım bakalım HDKEGDKWHDKAHSJH
Umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıın 💗
Bir sonraki bölümde görüşelim 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Etik Değil / Minsung
FanfictionHan Jisung okul nöbetçisi olduğu gün üst sınıfların gergin ve popüler çocuğu Minhoyu çağırma görevi ona verilir fakat Jisung Minhoyu kız sanarak çağırınca başı Minhoyla belaya girer...