en gergin Minho

11.7K 1.4K 1.6K
                                    

Jisung'dan

Çocuğun dediği şeyle biraz durmuştum.

"O benim boyuma mı laf attı? Bak bak tansiyonum çıkıyor bak elim ayağım titriyor Jeongin!" Sinirle Jeongin'e dönerek konuşmuştum.

"Alakası yok! Ne alaka yeterince uzunsun Jisung saçmalama ahahah... Yürü lan yürü bak bunlar bizim sülalemizi sever oğlum yürü!" Jeongin beni zorla kolumdan çeke çeke içeri götürünce mecbur susmak zorunda kalmıştım fakat kalbimdeki öfke... Dinmezdi.

"O çocuğu bulduğum zaman varya boydan girmezsem bana da Jisung demesinler ulan!"

"Yapmak istemiyorum şu şakayı ama tutamıyorum kendimi..."

"Kes sesini ben iki metreden az bir şey kısayım o kadar." Sınıfa çıktığımızda hepimiz sıralarımıza yerleşmiştik.

"Ulan ne demek unuttuk biz sizi?" Seungmin birden sanki yeni aklına geliyor gibi cellalenince yerimde sıçramıştım.

"Bak, bak çok gerginim zaten! Kalırsın elimde Seungmin!"

"En gergin benim ulan asıl!" Seungmin üstüme yürüyünce Felix araya girip konuşmaya başlamıştı.

"Of gerizekalı mısınız nesiniz ya! Çocuklaşmayın asıl en gergin benim oğlum!" Sonra hepimiz birden gülerken içeriye birinin girmesiyle kafalarımız o tarafa doğru dönmüştü. İçeri giren kız nefesini düzenleyerek konuşmasına başlamıştı.

"Han Jisung bu gün okul nöbetçisi olmalı, ama yerinde yok?" İçimden küçük bir küfür savurmuştum. Her okul nöbetçisi olduğumda illaki başıma bir şey gelirdi.

"Nasıl ya, nasıl olur! İnanmıyorum inanmıyorum sus..." Yerimde tepiniyordum.

"Derin bir nefes al Jisung." Felix'in dediğini yaparak derin bir nefes almıştım sonra Seungmin konuşmaya devam etmişti.

"Nefes al ama verme Jisung." Kırıcısınız kuçu bey.

"Etik bulmadım doğrusu." Kız aramızda geçen konusmaları sonuna kadar dinlemişti, varlığını sıkıntıyla oflamasından sonra fark etmiştim. Geliyorum kardeşim, tamam biliyorum benim bu baby face, harika, mükemmel, göz kamaştıran ve bir bakanın bir daha bakmak istediği yüzümü görmek istiyorsunuz. Anlıyorum, cidden anlayışla karşılıyorum. Mesela bende her gün her saat aynaya bakabilirim çünkü çok yakışıklıyım anlıyor musunuz?

"Enayiler girin derse, ezikler." Kapak yapıp koşmaya başlamıştım. Ben merdivenden inerken diğerleri başlangıç zili çaldığından içeriye geçiyordu.

Merdivenlerde birinin popomu ellediğini hissetmiştim.
"Yemin ederim, bakın yemin ettim biri popomu elledi! Çok pardon, ufak bir duyurum olacaktı ama kim benim nacizane vücudumun özel mi özel, bir parçasını elledi!" Herkese tehtit dolu bakışlar atıyordum.

Yukarı doğru çıkan sırık bir çocuk görünce ondan bir şüphe duymadım değildi açıkçası ama sataşamıyordum çünkü ezer mezer mazallah...

Koridordaki herkes dağılınca nöbetçilerin oturduğu koltuğa oturmuştum. Vay anam babam be burası resmen bir harika. Tam koltuğuma gerildim uyuyacağım pat bir "Jisung!" Sesi.

"Efendim en sevdiğim müdürüm." Adam tatmin olmuşcasına gülümsemiş daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi gülümsemesi suratından silinmişti.

"Zaten tek bir müdür var oğlum?" Evet, hocam işte o yüzden en sevdiğim sizsiniz.

"Şans işte hocam..." Ellerimi önümde birleştirmiş gelecek emri bekliyordum.

"Bana 12-C'deki Lee Minhoyu çağır." Lee Minho? Çok tanıdık geliyordu isim ama bilememiştim. Lafını ikiletmeden hızlıca yukarı kata çıkmış ve kapıyı çalmıştım.

Gel emrini alınca kafamı ve gövdemin de bir kısmını hafif kapıdan çıkartarak konuşmaya başlamıştım. Tüm sınıf hayatlarında ilk defa nöbetçi görmüş gibi merakla bana bakıyorlardı.

"Hocam, Lee Minho diye bir kızı müdür bey odasına çağırıyor da." O sırada sınıfta ki herkes birbirine bakıp bir şeyler fısıldaşmaya başlamıştı, sonra birden büyük bir kahkaha kopmuştu.

"Kanka valla bu ihtimali düşünmeyi bende istemiyorum ama sanırım senden bahsediyor kız olarak." Bu demin aşağıda popomu vurabileceğini düşünerek suçladığım sırık çocuktu.

"Kesin gülmeyi!" Çocuk bağırarak ayağa kalkınca bana bir topuklama isteği gelmedi değil. Erkekliğin %90'ı kaçmaktır sonuçta. Allah'ım sen koru... Demiştim ama ben her nöbetçi olduğumda bir halt oluyor diye.

Kim aşağıda kafasına top attı diye sövdüğü üst sınıfı kız sanarak çağırır ki...

"Seni bitireceğim oğlum, demin aşağıda yediğin haltın ayrı, beni burda rezil ettiğin için ayrı dayak yiyeceksin!" Çocuk hışımla yanımdan geçince ben öylece kalakalmıştım... Sanırm en gergin Minhoydu.




PUAHAHHAHAHAH ZORT

umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıın 💗

Bir sonraki bölümde görüşelim 💘

Hiç Etik Değil / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin