ROZDZIAŁ 4 - Busi

35 2 0
                                    

W środku były ogromne, marmurowe kolumny, piękne, srebrne zdobienia, czerwony dywan, a na środku stał czarno-biały tron. Przyznam szczerze, że bardzo podobało mi się wnętrze - w moim stylu, nie było przesadzone, ale nie było też za skromne.

D: Wow, Kiniu.. ile ten zamek ma lat?

Ki: Pałac stoi tu już od tysięcy lat, panie.

D: A czy ty byłaś od początku doradczynią czy ktoś ci o tym opowiedział?

Ki: Jestem tu od bardzo dawna, ale nie byłam pierwsza.

D: Jak to, mówiłaś że doradca jest nieśmiertelny.

Ki: Bo tak jest, lecz moich poprzedników pozbawił tego daru Busi.

D: Ale kto/co to?

Ki: Busi'emu wylosowała się funkcja anioła, obserwował nas wszystkich z góry. Podobno z@bił wszystkich z niebios i przyleciał na Ziemię.

D: Ale dlaczego to zrobił? Nie rozumiem.

Ki: Zazdrościł nam, że my sobie żyjemy z uczciwymi władcami, zakładaliśmy rodziny, obchodziliśmy wszystkie święta RAZEM, a on musiał ciągle mówić tą samą regułkę nowym osobom, wysłuchiwać złych komentarzy na jego temat od "szefa" i ci, który przetrwali, mówili, że nie miał tam w ogóle znajomych.

D: Współczuję mu..

Ki: Ja na początku też, ale jak usłyszałam dalszą część to zmieniłam zdanie.

D: Dlaczego?

Ki: Kiedy tam wszystkich się już pozbył, przyleciał do nas... Zabrał nam swoją mocą nasze, a potem obserwował z góry jak umieramy - bez mocy, bez jedzenia, ani picia.

D: Jeny, nie spodziewałem się.

Ki: Ale nie ma co się martwić, Busi jest zamknięty w podziemnym więzieniu z Magic Crystal².
Dobrze, nie ma po co wspominać smutnych czasów, zaprowadzę króla do pańskiej komnaty.

D: Dziękuję bardzo. Tak przy okazji nie zwracaj się do mnie panie, mów mi Dunek.

Magic Crystal² - bardzo twardy, magiczny kryształ, który został stworzony przez wróżki żywiołów.

We dwoje: Koci ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz