ROZDZIAŁ 7 - Kraina Psów

24 3 2
                                    

D: Tak tylko spytam Kiniu.

Ki: Tak, słucham.

D: Czy tutaj jest tylko Królestwo Kotów czy jest coś jeszcze, bo wątpię, żeby świat był tak mały.

Ki: Oczywiście, że jest! Daleko za Fiołkowym Wzgórzem jest Tajemniczy Las⁴. Za nim kryje się tzw. Buda⁵ czyli tajny portal do krainy, w której mieszkają psy.

D: Kto by się spodziewał, koty i psy. Co za oryginalność.

Ki: No wiem, nie postarali się za bardzo tam w niebie, ale panie, chcesz jeszcze coś wiedzieć na temat tamtego miejsca, bo nie ukrywam, jestem bardzo zafascynowana tym i wiem wiele rzeczy na ten temat.

D: Szczerze, chętnie się coś dowiem na temat naszych sąsiadów!

Ki: No to wejdźmy do zamku lub na Królewski Dwór i usiądźmy.

D: Wolę zostać na dworze, bo nie mogę się nacieszyć tymi pięknymi, różowymi kwiatami, są boskie.

Ki: Też mi się bardzo podobają. To zapraszam za mną.

Dunek wraz z Kinią poszli do ogromnego ogrodu i usiedli na pięknej, srebrzystej ławce położonej niedaleko fontanny. Wokół było wiele tych pięknych, różowych kwiatów i wiele więcej. Nie licząc tych, które podobały się królowi to były tam jeszcze drzewa przypominające różne ulubione zwierzęta władcy, soczyście zielona trawa z wieloma małymi kwiatuszkami oraz wiele, wiele więcej.

D: Kiniu, a jak się nazywają te różowe kwiaty?

Ki: Są to Montajki⁶.

D: Ale dlaczego mają taką dziwną nazwę?

Ki: Już tłumaczę. Montajki posiadają taką nazwę, ponieważ nie ważne kogo się spytasz - każdy powie, że są piękne, bo swoją magią mącą w głowie.

D: To już wszystko tłumaczy czemu są takie przepiękne, ale teraz przejdźmy do tematu o krainie bo nie mogę się doczekać!

Ki: Oczywiście.

Kraina Psów leży daleko za Fiołkowym Wzgórzem, jeszcze przed nią jest Tajemniczy Las, a za nim Buda czyli portal do krainy - tak jak już mówiłam wcześniej. W tej oto krainie rządzi Król Hilly.

D: Jakie piękne imię!

Ki: Mi się bardziej podoba twoje <3

D: Miło mi.

Ki: Mam tylko pytanie, chcesz panie opis wyglądu tego władcy? Widziałam raz w jednej książce, którą napisał jeden z poddanych w tamtej krainie.

D: Oczywiście, że chcę.

Ki: No to tak. Król Hilly ma krótkie, czarne włosy (nie jest emo) tylko może trochę za poważny, piękne rubinowe, czerwone oczy i podobno duże oklapnięte, psie uszy.

D: Ale on musi być cuteeee!

Ki: 💭Nie tak jak ty...💭

D: Coś się stało Kiniu?

Ki: Nie, nie, nie, wszystko w porządku, tylko po prostu jestem już trochę zmęczona, bo bardzo dużo rzeczy pokazałam jak na jeden dzień...
💭Tak naprawdę to nie jestem tylko nie wiedziałam co odpowiedzieć..💭

D: Trzeba było tak od razu! Jutro masz wolne, ja sobie pochodzę po Królestwie, poznam trochę miasteczka i ich mieszkańców!

Ki: No dobrze..! Tak...

D: Jak jesteś smutna z powodu, że za mało wolnego to mogę dać więcej, poradzę sobie :)

Ki: Nie trzeba, 1 dzień wystarczy. Posprzątam przez ten czas trochę w pałacu.

D: Jak chcesz, ja do tego nie zmuszam, możesz tylko odpoczywać. Nie ma problemu!
To do zobaczenia Kiniu.

Ki: Do widzenia królu.

D: Ile razy mam Ci mówić, masz nie zwracać się do mnie królu i władco, bo jakoś dziwnie się wtedy czuję - mów mi po imieniu!

Ki: Dobrze, D-dunek?

D: Właśnie tak! O to chodziło!

Ki: 💭Dunek...💭

D: Do zobaczenia!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tajemniczy Las⁴ - las, który dzieli dwie Krainy, a za razem jest w nim wiele magicznych i niezbadanych stworzeń.

Buda⁵ - nazwa portalu prowadzącego do Krainy Psów. Można powiedzieć, że takie zabezpieczenie.

Montajki⁵ - różowe kwiaty, które swoją mocą mącą w głowach ludzi, przez co wszyscy uważają, że są one piękne.

We dwoje: Koci ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz