X: Następny..! - powiedział tajemniczy głos.
Kiedy wyszedłem z ciemnego pomieszczenia, pojawiła się ogromna postać. Miała długie, ciemne włosy, piękną, falowaną, białą sukienkę oraz ogromne jak drzewa skrzydła.
Ka: Witaj, jestem Kate. - powiedziała z uśmiechem na twarzy.
Nic nie odpowiedziałem, bo nadal nie wiedziałem do końca co się dzieje.
Ka: Podejdź do mnie. - odezwała się nagle dziewczyna.
Kiedy byłem już obok niej, podniosła głowę do góry, zamknęła oczy, a po chwili powiedziała..
Ka: Dunek.., tak! Będziesz miał na imię Dunek! Podoba Ci się? - spytała.
D: Jest bardzo ładne. - odpowiedziałem z jeszcze lekką niepewnością.
Spojrzała się na mnie, a uśmiech nie schodził jej z pięknej, promiennej twarzy. Kate dotknęła mojego ramienia i nagle zaczął mnie trochę boleć brzuch. Pomyślałem że to nic takiego, że to jest ze stresu ale po chwili zemdlałem...
Ka: Dunek, jesteś cały?! - mówił niespokojny głos.
D: Co się stało? - zapytałem.
Ka: Ufff... spójrz w tył. - odpowiedział anioł.
Za mną stało ogromne lustro i nie wierzyłem w to co ujrzałem.
D: Jestem kotem.. - powiedziałem z ogromnym zdziwieniem i odwróciłem się w stronę Kate.
Ka: Tak! Jesteś pięknym kotkiem. - zaśmiała się lekko dziewczyna.
Stałem jeszcze przez chwilę i niedowierzałem w to co się dzieje.
D: Powiedz mi o co tu w ogóle chodzi?! - spytałem już lekko poddenerwowany.
Ka: Jestem aniołem, wybieram dla nowych osób imiona, role i wysyłam je do Królestwa Kotów lub Krainy Psów. Ty będziesz mieszkał w Królestwie Kotów, a jak to się potoczy dalej, to tylko Ty o tym decydujesz.
D: A kim będę w tym królestwie? - spytałem zaciekawiony.
Ka: To już Ci powie mój kolega - Jake, to on decyduje jaką będziesz pełnił "funkcję" w tym świecie. - gdy to powiedziała, uniosła się lekko w powietrze, a przede mną pojawiło się przejście do kolejnego, tajemniczego pomieszczenia.
CZYTASZ
We dwoje: Koci Świat
RomantizmWitam, powracam z książką, a za razem piszę inną. Wiem, jestem genialna. Życzę wszystkim miłego czytania ❤️ Co jakiś czas będę robiła poprawki bo teraz piszę w innym stylu dialogi. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Historia opowiada o chłopaku o imieniu...