Okula gitmesiyle iğrenen bakışların yüzüne çarpması bir olmuştu. Nedenini de biliyordu aslında, yüzü darmadağın bir haldeyken ona düzgün bakarlar mıydı hiç? Hoş, normal zamanda da iğrenerek bakarlardı ona. Yüzü darmadağındı, daha doğrusu yüzü gülmüyordu. Hiç gülmemişti zaten.
...
3. dersin başlarına kadar sabrını koruyabilse de artık tükenmişti. Bu öğleden önceki son dersti ve Yeonjun kesinlikle bu derse girmeyecek, spor salonunda vakit geçirecekti. Ama bu sefer spor salonunda tek olmadığını bile bile dans edecek, ağlayacaktı. Hıçkıra hıçkıra ağlarken ona seslenen kişiyi duyabilir mi?"Bi- bir sorun mu var? Neden ağlıyorsun?"
Yaşıtı olduğunu düşündüğü bu kişiden gelen nazik soru onu daha çok ağlatırken bacaklarındanki tüm gücün yok olduğunu hissediyordu.
"Ah! İyi misin?"
Gitsene işte! Neden soru soruyorsun?
Aklından geçen cümleyle karşısındaki yüze baktığında ona acıyan birisini değilde endişe duyan birisini görmeyi beklemiyordu elbet."Lütfen bir şey söyle... İyi misin?"
Sözleri ağzından çıkmamaya yemin etmişken nasıl bir şeyler söyleyebilir? Bir şeyler demek istiyor, konuşmak istiyor.
"İyiyim."
Tanrım bu ne muazzam bir ses! Soobin duyduğu tek kelime ile büyülenirken ne yapacağını bir türlü kestiremiyor. Yerde oturan beden için endişelenirken kalbini yakan sesle ölüyordu adeta. Meğerse 2 aydır hiç duymadığı sesin hasretini çekiyormuş haberi olmadan.
" Neden ağlıyorsun? Ah! Özür dilerim, haddime değil sormak biliyorum. Eğer anlatmak ist-"
"Neden... Neden sorular soruyorsun? Bana yaklaşman doğru mu?"Duydukları doğru mu? Neler söylüyor öyle?
"Doğru olmamalı mı?"
"Görmesinler seni.."Kimden bahsediyor? Neden görmemeliler? Doğru olmayan ne?
Düşünceleri kontrolunu kaybediyor Soobin'in. Karşısında oturan beden hafif tökezleyerek ayağa kalkıp ondan kaçar gibi uzaklaşıyor. İsmini bile öğrenemedi.**
Soobin
Ağlıyordu...
Ağladı Hee!Heeseung
Neler oluyor?Soobin
Heeseung...
Derse girmedim, hiç giresim yoktu.
Spor salona gittim vee orada telefonumla ilgileniyordum ki o geldi.
Beni gördü ama umursamadı
Sadece dans etti karşımda...
Dans ederken bi anda ağlamaya başladı Hee.
Ne yapacağımı bilemedim, iyi olup olmadığını sordum ona. Onunla konulmamın doğru olup olmadığını sordu.
Neden doğru olmasın dediğimde sustu.
Seni görmesinler, dedi bana. Kimden saklanıyor? Onunla konuşmam neden doğru değildi?Heeseung
Sakin ol şampiyon!
İlk bi düşün.
Onu tanıyor musun?Soobin
HayırHeeseung
Neden böyle söyleyebileceğini de bilmiyorsun?Soobin
EvetHeeseung
O zaman sal anam nolucak sankiSoobin
Yardımcı olmuyorsun..Heeseung
Soobin biliyorum onu merak ediyorsun ama onunda sebepleri olmasa böyle söylemezdi değil mi?Soobin
Doğru...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Senin Gözlerin //YEONBİN
Fiksi PenggemarSoobin: Çok güzel dans ediyor... Bir tanrıdan farksız oluşu haksızlık değil mi? Her hareketi kusursuz, her adımı mükemmel...