Meleklerden Referans

132 18 6
                                    

10.05.22

Merhaba adını dahi bilmediğimden o kişi.
Bu mektubu sana yazmak istiyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum bu söylediklerim ama istiyorum işte. Hissettiklerim benim için alışılmışın dışında. Çok fazla soru var aklımda. Beni neden taktir ettin bay yabancı? Bana öyle gülümsemen doğru mu? İnsanların bana nasıl baktığını biliyor musun?
Ben çok yorgunum... Gözlerim, kalbim, ruhum, bedenim acıyor. Bay yabancı... Tanrı sizi meleklerden referans alarak mı yaratmış? Gülümsediğinizde kısılan gözleriniz, yanaklarınızda oluşan gamzeler çok kusursuz. Yoksa şeytan sizi kıskandığı için mi itaat etmemiş tanrıya? Sesiniz çok naif mesela. Bana seslendiğinizde kutsanmış gibi hissediyorum. İsmim sesinizde nasıl durur bilmiyorum. İsmimin çirkinliği sesinizde güzelleşir mi? Gözleriniz gülümsediğinizde kısılsa da ışıltısını kaybetmeden parlıyor. Yıldızlar sizin gözlerinizde, yıldızlar sizin gözleriniz. Tüm o karanlığı aydınlatan hayran olunası güzellikte yıldızlar sizin gözleriniz. Sahi, ruhumun kilitlendiği zindanı aydınlatabilir misiniz? Bencilce bir düşünce değil mi... Ne haddime sizden bir şeyler istemek?

**

Yine dans ediyor, spor salonu onun dans pisti. Soobin sessizce, onu rahatsız etmeden her zamanki köşesine çekilip izlemeye koyulmuştu bile. Hayatına yeni bir şey eklenmişti sanki. Yapmazsa olmaz. Ah ama bu gün bir farklı. Kendisine eziyet edercesine dans ediyor. Bayılacak gibi görünmesine rağmen dans etmeye devam ediyor.

"Hahah o burada!"
Gelenlerin sesiyle Yeonjun'un irkilip yere düşmesi bir olmuştu. Soobin ise gelenlere bakıyordu.
"Soobin de buradaymış! Onu mu izliyorsun? Çok kötü değil mi?"

Bunlar neyden bahsediyor o bir tanrıdan farksız. Çok güzel dans ediyor.
Düşüncelerini sesli söylemese de söylemek istediği şeyler vardı.
"Kötü değil, çok güzel. O muhteşem..."
"Ne? Hahahhahaha duydun mu? Soobin ona iltifat etti! Çekinmene gerek yok ona gerçekleri söylebilirsin."
"Gerçekler? Bunlar gerçek zaten."
"Hadi amaaa! Piç nasıl iyi olabilir? Dalga mı geçiyorsun yoksa onunla? A doğru ya sen niye ona iltifat edesin ki?"
Yeonjun gözlerini yere dikmiş sadece gitmelini diliyordu.
Ne olur gidin. Onu almayın, ona bir şey demeyin. Lütfen onu bırakın...
Sözleri yine içinde kaldı, söyleyemezdi. Korkuyordu...

"Saçma düşüncelerini de alıp bir git lütfen!"
Soobin'in ani çıkışı Yeonjun'un şaşırmasına sebep olsa da tek kelime etmeden yeri izlemeye devam ediyordu.
"Soobin yapma amaaa! Sen ki okulun krallarından birisi, nasıl olurda her gün dayak yiyen bu orospu çocuğunu korursun?"
Neler diyor onlar öyle? Soobin'in duydukları doğru mu? Ona nasıl davranıyor onlar?
"Kalk bakalım lanet pislik!"
Yeonjun'un saçından tutup çekiştirdiklerinde Soobin'in sabrı tamamıyla taşmıştı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Ona dokunma yetkisine sahip misin ki iğrenç ellerinde dokunuyorsun ona!"
Sinirle sarfettiği cümleleri karşı tarafı utandırmıyor aksine sinirlendiriyordu. Soobin onu koruduğunu düşünse de sınıfta başına geleceklerden habersizdi.

"İyi misin? Değilsin... Çok acıdı mı?"
Dokunmadan, endişeli sesiyle seslendiğinde Yeonjun ağlamak istedi. Sebebi açıktı, kendisini koruyabilecekken tek kelime etmeyişi...
"Acımıyor..."
Soobin onunla birlikte yere oturup 5 dakika kadar onu izlemişti. Yeonjun yeri soobin ise Yeonjun'u izliyordu. Sessizliği bozan elbet ki Soobin olmuştu.
"Ben Soobin."
Soobin elini ona uzattığın da  Yeonjun'un ismini öğrenip el sıkışmayı beklerken Yeonjun beklemediği bir şey yapmıştı.
"Ellerim kirli özür dilerim... Ama şey... Adım Yeonjun."
"Yeonjun..."

**

Yormayın ayakta zor duruyorum

Soobin
GENÇLER ÇOK ACİL BAKIN BURAYA

Tae
Ne var

Jay
Seri şekilde söyle

Heeseung
Söyle Soobin

Soobin
Ya şimdi şey... Benim 1 aydır hatta 1 aydan da fazladır izlediğim birisi var

Beomgyu
YouTuber olucam dersen bayılırım

Soobin
Hayır amk bi dinle

Heeseung
Tahmin ettiğim şeyi anlatıyor şükür
1 ay değil bu arada 3 aydır izliyor.

Soobin
Sus bi amk
BAKIN ŞİMDİ
Ben bu kişiyi ilk spor salununda gördüm. Dans ediyordu ve... Tanrım... Mükemmeldi! Tanrı varisi gibi görünüyor. Öyle ki tanrılar onu kıskanır!

Jake
Seri ol EEE

Soobin
Ya işte ben bunu izliyordum
1 aydır da izlediğimi biliyor o dans ederken yanında oturup izliyorum onu

Sunoo
Ay bi duman yükseliyor
AAA SOOBİN'İN EVİNDENMİİŞ

Soobin
Bi susta bitirim
HE İŞTE
Biraz önceye kadar ben ismini bilmiyordum. Pek tatlı olmayan olaylar yaşandı ve bana ismini söyledi. Sanırım zorbalığa uğruyor. Sınıf arkadaşları olduğunu düşündüğüm bir kaç kişi onu zorbalamaya çalıştı da izin vermedim

Riki
Sonuç?

Soobin
Sonuç: adı Yeonjun ve ben onu tanımak istiyorum.

Tae
Yeonjun? Ah onu hatırlıyorum!
Bir ay önce size sormuştum. Sınıfı gerçekten onu zorbalıyor. Şahit oldum ama kendisi ilgileniyordur diye düşündüm. Bunlarla baş edemeyecek gibi görünmüyor

Soobin
DEĞİL Mİ?!
TEK YUMRUKTA BAYILTABİLİR ONLARI AMA TEK KELİME ETMEDİ ONLARA

Heeseung
Başka bir şeyler de olabilir Soobin

Sunghoon
Kendince sebebi vardır yoksa kimse zorbalanmak istemez

Jay
Zorbalayan jungwonsa isterim aga
Sabah akşam öğlen her saat zorbalayabilir beni

Jungwon
Enayi

Jay
Buyrun benim?

**

11.05.23

Merhaba Soobin
İsmim sesinizle kutsandı bu gün... Çok teşekkür ederim.. Her şeyden önce bana isminizi bahşettiğiniz izin size minnetlerimi sunmak istiyorum. Ama.. Çok acınası bir anıma şahitlik ettiniz bu gün. Ama ben sizin için korktum. Size de bana yaptıklarını yaparlar diye korktum. Karşılarındayken sesim yemin etmiş gibi çıkmıyor. Tek kelime söz edemiyorum.
Soobin bey.. Tekrar izleyecek misiniz beni? Siz izliyorsunuz diye en iyisini yapmaya çalışıyorum. Ama başarısızım... Keşke hiç görmeseydiniz. Size sunabileceğim güzel hiçbir yanım yok. Çirkinliklerle çevrelenmiş durumdayım adeta. Sizinle samimi olmak istiyorum. Öyle ki sizinle çocuk olmak istiyorum, kahkahalar atıp eğlenmek istiyorum. Ama yapamam değil mi? Çocuk değiliz biz... Kocaman insanlar olduk, çocuk gibi hareket etmenin lüzumu yoktur. Ama bir kerecik çocuk olsak? Olamaz mıyız ki? Biraz olsun başarılı olup size o yanımı göstermek isterim. Çok çalışacağım.

**************
Gözlerim uyku diye yalvarıyor bende bölüm atıyorum <3

Yıldızlar Senin Gözlerin //YEONBİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin